ns1000

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Wallet

Ik heb sinds een paar dagen Vodafone Wallet geinstalleerd op mijn Samsung s8+. Daarin heb ik een koppeling gemaakt met paypal. Mijn vraag is nu, kan ik hiermee overall betalen waar een betaalterminal met nfc aanwezig is? Ik heb het tot nu toe bij de Albert Heijn geprobeerd, maar daar werd het geweigerd door het apparaat.
10 Reacties 10
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi ns1000,

Heb je NFC aan staan? Daarnaast moet je ook nog het NFC icoontje aanzetten (deze wordt blauw) in Vodafone Wallet én de kaart moet je aanzetten (dit gaat via een 'power' icoontje en deze wordt ook blauw).
Laat je even weten of je dit allemaal al aan had staan of dat dat misschien de oorzaak was? 🙂
ns1000
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja zowel NFC als de paypal kaar stonden aan toen ik het (2x keer) probeerde.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
ns1000,

Dus je hebt het, naast het NFC icoontje en het power icoontje in de app, ook op jouw toestel ingeschakeld?
Ga hiervoor naar ‘Instellingen > Draadloos en netwerken > NFC‘ te gaan. Dit kun je dan aanvinken.
ns1000
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij Settings -> Connections staat NFC and payment -> On.

Anonymous
Niet van toepassing
Welke foutmelding kreeg je?
ns1000
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
"Kaart niet herkend", als ik het mij goed kan herinneren.

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
ns1000,

Fijn dat alles qua instellingen goed staat.
Wellicht accepteert de Albert Heijn waar jij was geen V PAY? Dat zou je eens na kunnen vragen.

''Je virtuele betaalkaart gekoppeld aan PayPal wordt geaccepteerd op V PAY locaties in heel Europa.
Alle contactloze betaalterminals in Nederland ondersteunen V PAY, tenzij de winkelier heeft gekozen dit niet te accepteren."

Anonymous
Niet van toepassing
Werkt het in andere winkels wel ns1000 ?
ns1000
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja de wallet werkte wel in een andere winkel die ik nu heb geprobeerd. Blijkbaar staat VPAY niet aan in alle AH met contactloos betalen.

Het antwoord dat mijn vraag beantwoordde:
'Je virtuele betaalkaart gekoppeld aan PayPal wordt geaccepteerd op V PAY locaties in heel Europa.
Alle contactloze betaalterminals in Nederland ondersteunen V PAY, tenzij de winkelier heeft gekozen dit niet te accepteren."



Anonymous
Niet van toepassing
Top om te lezen dat het opgelost is ns1000
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic