Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,743Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Contract afkopen Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil graag mijn contract afkopen maar wilt eerst weten wat dit precies gaat kosten.De klantenservice geeft aan dat ze dit zo niet kunnen aangeven maar dat ik een formulier moet invullen.Ze weten all...

Problemen bereikbaarheid My Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/chh2uOp dit moment kun je problemen ervaren met de bereikbaarheid van My Vodafone. Dit geldt zowel voor de website als voor de app. Onze technici doen hun best om het zo snel mogelij...

Providers buitenland Alleen-lezen Opgelost

Beste mensen,momenteel zit ik met een vraagje. onlangs veel in Zweden geweest. en het viel mij op dat als ik hand matig voor provider wou kiezen. dat ik bij het netwerk telia de melding kreeg dat mijn...

Retourneren simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Voor de tablet van mijn vaddr heb ik een vodafone you prepaid kaart gekocht. Hij.zij keer op keer dat dit kon. Nu blijkt zijn tablet alleen op wifi te werken. Kan ik dit simkaartje terugbrengen naar d...

local storage Alleen-lezen Onopgelost

Ik ontving een bericht van Vodafone op mijn adroid telefoon. Link naar vodafone/rekeningen. Echter dit werkte niet en kreeg mededeling ik mijn local storage van mijn browser op de telefoon moet inscha...

Laatste afrekening Alleen-lezen Onopgelost

Na 20jaar klant te zijn geweest en geen gepaste aanbieding te hebben gekregen ben ik zojuist vertrokken naar T-Mobile. Mijn laatste verlenging was op 10.05.2015 - Vodafone Red Business -3 Super B.. vo...

Abbo verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben al heel wat jaren klant bij vodafone. Maar zoals het er nu uitziet gaat dat stoppen. De abonnementen zijn bij tele2 en tmobile stukken goedkoper.Ook als je zoals ik klant ben bij ziggo, krijg j...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen