Hoi,
Sinds enkele weken is het niet meer mogelijk om gebruik te maken van Vodafone Wallet op mijn Samsung S8+. Heeft het altijd fijn gedaan, maar nu, ook met meerdere keren contact te hebben gehad met Paypal, (buitenlandse) helpdesk Vodafone en Nederlandse helpdesk Vodafone (4 keer: pin gereset, opnieuw geinstalleerd, etc. etc., op dit moment zou men er mee bezig zijn maar ik krijg geen reactie), kan ik de App niet eens opstarten. Ik krijg gelijk de code 1008 ("pin kan niet geverifieerd worden, probeer het later nog eens"). Uiteraard werkt 'later' dan ook niet...
Opmerking hierbij (tevens aangegeven bij helpdesk, geen oorzaak volgens helpdesk): ik heb ca. een maand geleden een multi-simkaart aangevraagd, aangezien ik er een IPad extra bij had gekregen. Aangezien ik reeds een extra kaartje in huis had (van enkele jaren terug) maar deze kwijt was, zou deze laatste geblokkeerd worden. Echter, wat men gedaan heeft, is de sim van mijn actieve telefoon geblokkeerd. Meerdere dagen met de helpdesk gebeld, uiteindelijk wist iemand de oplossing (simkaartnummers staan onder elkaar zonder omschrijving o.i.d., het zou moeilijk te zien zijn welke geblokkeerd moest worden, vandaar de fout). Mijn idee is dus dat de de-activatie van mijn simkaart waarop de Wallet zou moeten werken ervoor gezorgd heeft dat het niet meer mogelijk is om gebruik te maken van de Wallet --> Vodafone zou denk ik toch iets anders moeten fixen. Maar goed, dat is mijn mening. Hopelijk zijn er meerdere mensen met een soortgelijk (en inmiddels opgelost) probleem! 🙂 Ik hoor het graag.