foocuus2

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Wallet op S6

Heb sinds kort de Samsung galaxy s6, een gewoon toestel dus niet vodafone branded! Ik kan echter geen VISA card toevoegen, dan geeft de telefoon een foutmelding! (GENCM0007E)
Ligt dat aan mijn toestel of aan vodafone?
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Misschien dat DavidBlaszyk en oplossing hiervoor heeft :)!
DavidBlaszyk

Gedreven Liefhebber
  • 161Posts
  • 6Oplossingen
  • 33Likes
Helaas niet, op SIM kaart 2 heb ik 5 foutmeldingen hiervoor en op SIM kaart 1 kan ik niet eens inloggen want mijn PIN code probleem is na 6 maanden nog steeds niet gereset door Vodafone.
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
foocuus2

Volgens mij bedoel je "Ik kan geen SmartPass betaalmiddel toevoegen aan mijn Wallet", klopt dat? Want alle Android toestellen kunnen Wallet installeren. Echter om contactloos te kunnen betalen dient de software gecertificeerd te zijn en dat is bij de SGS6 volgens mij nog niet het geval, zie de lijst. Ze zullen er vast mee bezig zijn maar dit soort processen duren nu eenmaal even.
bvbal79

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb juist het probleem op mijn S6 edge dat ik tijdens het instellen na 70% de melding krijg dat het niet kan en dat ik klantenservice moet bellen. Nog meer mensen die dit probleem hebben?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
bvbal79 , ik kom toevallig je bericht nu pas tegen. Is het nog gelukt om een oplossing hiervoor te vinden?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic