FrankH2

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vodafone Wallet ; Paypal account toevoegen stopt op 99%

Het toevoegen van mijn Paypal account aan de Vodafone Wallet stopt consequent bij 99%.
Reeds geprobeerd;
-opnieuw opstarten telefoon , applicatie cache legen, applicatie herinstalleren.
Dit allemaal zonder verbetering

Het betreft:
Samsung Galaxy A5 (2016) (SMA510F), NFC SIM kaart.
Android versie 6.0.1

Wat moet ik doen om 't werkend te krijgen?

40 Reacties 40
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi rover,

Bedankt voor je terugkoppeling terug! Uiteindelijk is dat ene procentje erbij, geniet ervan ;).

Groet,
FrankH2
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hier nog steeds 99%. Zelfs op het Spaanse vodafone.es netwerk (vakantie )
Loopt er nog intern bij Vodafone nog iets ter controle vwb dit probleem ? (Sietske)
Visitor1967

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
N.a.v. het goede bericht van rover heb ik vandaag de app nog weer een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Helaas, blijft weer steken op 99%.

Ben ook benieuwd wat Vodafone er intern mee aan het doen is.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi allen,

We hebben dit intern nagevraagd. Blijkt inderdaad een issue te zijn met de link naar het bedrijf dat de betalingen regelt. We doen hier graag technisch onderzoek naar. Ik zou jullie dus ook willen vragen om even contact met ons op te nemen via de klantenservice. Dan kunnen we een case aanmaken voor onze technische afdeling. Via het forum is dit helaas niet mogelijk.
FrankH2
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Via welk tel. nr en keuze optie?
Verschillende helpdesk tel nrs hebben andere keuze menu's.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
FrankH2 je kunt onze klantenservice bereiken door met je mobiele telefoon te bellen naar 1201.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
UPDATE: de oorzaak van dit issue is bekend. We zijn al hard aan het werk om het op te lossen, maar blijf vooral ook voorbeelden aanleveren. Des te sneller kunnen we het probleem verhelpen.
Visitor1967

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Vanmiddag kreeg ik ineens de melding dat PayPal was toegevoegd!
Jammer genoeg kreeg ik daarna bij het openen van de kaart een error, en het advies het nog een keer te proberen.
Dat een paar keer gedaan, nog steeds error.
Nu, een paar uurtjes later, werkt het wel! 🙂
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Visitor1967,

Wat goed om te horen! Hopelijk is het probleem nu volledig opgelost voor iedereen 🙂
Bedankt voor je update!
Visitor1967

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Gisteren mijn nieuwe telefoon ontvangen, de Sony Xperia XZ Premium.
Een toptoestel en natuurlijk meteen de wallet weer geïnstalleerd. Helaas, de kaarten (nu niet alleen PayPal, maar ook OV Chip mobiel) blijven steken op 99%.
Ik heb de app verwijderd, chace leeggemaakt, opnieuw geïnstalleerd (via 4g), maar blijft ook vandaag al de hele dag steken op de beruchte 99% 😞
Is er al een echte oplossing voor het onderliggende probleem?
Visitor1967

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Erg teleurstellend dat er geen enkele reactie meer komt op dit probleem.
Heeft Vodafone de ondersteuning opgegeven?

Naresh

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Exact hetzelfde op Samsung S5.
hoe kan ik dit oplossen.
klantenservice Vodafone heeft het over 2 tot 3 werkdagen en na gisteren over 10 werkdagen!

Naresh

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
OK
hoe kan ik je bereiken?
FrankH2
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Gisteren is het probleem eindelijk spontaan opgelost !
Ik opende de app en krijg opnieuw de mogelijkheid mijn paypal account te koppelen. Ditmaal met succes.
Maandag eens even een betaling proberen.

Wel wil ik richting Vodafone kwijt dat er een enorme verbetering mogelijk is om jullie helpdesk correct te informeren/trainen
Ik ben 2x van 't kastje naar de muur gestuurd. 1201 verwees me in eerste instantie door naar de ICS Helpdesk (een 020- telefoonnummer. Zij (ICS) gaven vervolgens aan dit niet meer te ondersteunen).
De tweede keer bellen naar 1201; ik moest mailen naar een@vodafonesmartpass.nl (.com) adres. Ook hierop ving ik bot (geen ondersteuning meer).

Op jullie website staat per support telefoonnummer een overzicht van de menu keuzes. Daarin staat duidelijk vodafone wallet. Een rare bedoeling vanuit klantperspecitef !




Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
FrankH2, fijn om te lezen dat het inmiddels is opgelost. En bedankt voor je feedback!
YankAce

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb dit ook op mijn S8.
Ik sta denk ik al 2 weken op 99%.
Is er al een oplossing of is er een andere mogelijkheid dan Wallet of uberhaupt Vodafone. Zij doen er klaarblijkelijk niets aan.
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad jullie aan om dit aan te kaarten bij de klantenservice (smartphone crew). Zij kunnen controleren of alles goed staat. Zo niet kunnen zij een case aanmaken voor de technische dienst hierover.
soverbosch

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb hetzelfde probleem met mijn Samsung S8.... is er al een oplossing voor bedacht?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
soverbosch, je kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen ze dit verder voor je nakijken.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Omdat Vodafone Wallet gaat stoppen, is het helaas niet meer mogelijk om je als nieuwe gebruiker te registreren en een betaalkaart of een PayPal-account toe te voegen in de Wallet. Dit topic zal daarom worden gesloten en verwijderd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic