Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Vodafone Voordeelpakketten & BloX - Welke zijn er en wat kun je ermee?

Hi allemaal,

Zoals de meeste Vodafone klanten wel al zullen weten, of al hebben ervaren, heeft Vodafone verscheidene Voordeelpakketten en BloX die je aan en uit kunt schakelen op het moment dat je net even wat extra's nodig hebt bovenop je abonnement.

Bij de huidige abonnementen bieden we de volgende 4 BloX aan:

Zorgeloos Internet 50 MB
Voordelig blijven internetten als je door je bundel heen bent. Je betaalt alleen als je extra verbruikt en hoeft deze optie maar een keer aan te zetten. Je betaalt € 2 per 50 MB.

Internet op Reis Dagbundel Wereld
Voordelig internetten in landen buiten de 43 Voordeellanden. Je betaalt alleen als je internet gebruikt. 10 MB voor maar € 5 per dag.

Voordeel naar Buitenland
Bellen en sms'en naar buitenlandse nummers met een maandelijks tegoed van 150 minuten/sms/mms voor maar € 9,50 per maand.

Bel + SMS naar Buitenland
Voordelig bellen en sms'en naar buitenlandse nummers zonder vaste maandelijkse kosten naar alle landen van de wereld. Bellen voor maar € 0,79 per gesprek plus € 0,19 per minuut. Een sms'je kost € 0,30 per bericht.

Bij de huidige abonnementen bieden we de volgende Voordeelpakketten aan:

Vodafone Garant
Met Vodafone Garant is je toestel verzekerd tegen diefstal en schade. Bovendien krijg je een nieuwe simkaart. Belt er iemand met je toestel die dat niet hoort te doen? Dan worden de kosten vergoed. Vodafone Garant is er al vanaf € 5,50 per maand.

Alles-in-1 op Reis
Met Alles-in-1 op Reis kun je in 43 Voordeellanden (waaronder EU-landen, Kroatië, Turkije en Australië) 20 minuten bellen, 20 minuten gebeld worden, 20 sms'jes sturen én 35 MB data gebruiken voor maar € 2 per dag.

MultiSim
Met MultiSim gebruik je 1 databundel voor zowel je smartphone als je tablet. Je ontvangt een extra datasimkaart die je in je tablet gebruikt. Bovendien krijg je 200 MB extra voor maar € 5 per maand. Bij Red Super zit MultisSim standaard in je abonnement.

SignaalPlus
Met SignaalPlus Plug&Play heb je inpandig altijd een optimaal 3G-signaal voor telefoongesprekken en mobiel internet. Handig in gebouwen die door de bouwmaterialen geen goede ontvangst hebben. Je betaalt eenmalig € 85.

Kijk op deze link voor een totaaloverzicht over BloX en Voordeelpakketten bij Vodafone.

Heb jij nog vragen over de BloX of Voordeelpakketten, over hoe ze werken, of over hoe je ze in en uit moet schakelen? Dan kun je deze hier stellen! Heb je echter vragen over buitenland BloX, neem dan een kijkje in ons andere board hier op het Forum: "Bellen en internetten in het buitenland". Hier is al menig antwoord te vinden op vragen m.b.t. BloX voor in het buitenland en de werking hiervan!

5 Reacties 5
VfKlant

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas krijg ik als ik op een van bovenstaande links klik de melding dat de pagina niet bestaat.
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hi VfKlant, bedankt voor je feedback! We hebben de post geupdate met de meest recente informatie. 🙂
Odrich

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik wil graag de 1GB blox activeren maar erstaat dat ik deze dienst al heb maar kan niet internetten? Kunt u me helpen?
Odrich

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wil graag de 1Gb blox activeren maar dat lukt echter niet er staat dat ik deze dienst al heb maar kan niet internetten? Zouden jullie me verder kunnen helpen?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Odrich schreef:
Ik wil graag de 1Gb blox activeren maar dat lukt echter niet er staat dat ik deze dienst al heb maar kan niet internetten? Zouden jullie me verder kunnen helpen?
Hi Odrich,

Welkom op het forum! 😄

Is het de eerste keer dat je gebruik maakt van internet op je telefoon? Of heeft het vantevoren wel gewerkt? Het zou namelijk ook met je instellingen te maken kunnen hebben. Wat heb je precies bij de instellingen ingevoerd?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic