BJCB

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone Support

Hoe kan het zo zijn dat ik nu al 2 dagen op allerlei manieren probeer contact te krijgen met vodafone support over onjuiste blokkade op mijn telefoon en ik op geen enkele manier contact en/of antwoord krijg?!?

Telefoon word door vodafone verbroken inverband met drukte ?!?
email geen reactie
chat werkt ook al dagen niet?

en ik heb geen werkende telefoon ,terwijl ik al mijn rekeningen betaald heb en voor een klant die ruim 17 klant is zou ik meer service voor verwachten.....

misschien niet op de juiste plaats hier op het forum gezet ,maar ik zit nu op mijn werk en niet echt veel tijd om forum door te lopen opzoek naar juiste plek.

Misschien dat hiet iemand een tip heeft hoe ik vodafone wakker kan krijgen?
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey BJCB

Vervelend dat dit gebeurd bij je. Welke blokkade heb je in je telefoon of op het nummer staan? Het beste kun je contact opnemen met de klantenservice via de chat of facebook of via de telefoon. Mocht je er niet door komen raad ik je aan om het op een later tijdstip te proberen. De klantenservice is geopend van 08:00 uur tot 20:00 uur.

Helaas kan ik je vanuit hier niet verder helpen omdat hier geen privacy gevoelige gegevens gedeeld worden en ik niet vanuit hier in de systemen van Vodafone kan.
BJCB
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Goededag Steven-,

ik kan niet bellen ,smsen etc ,ik ontvang nog wel inkomende telefoontjes etc.

zoals ik al aangaf in mijn vorige bericht heb ik al meerdere keren gebeld en werd ik elke keer verbroken omdat het zo druk zou zijn bij vodafone (op verschillende tijdstippen)
Tevens werkt de chat ook al 2 dagen niet .
Heb gisteren ook gemaild naar vodafone en daar heb ik ook nog geen reactie op

dus.......
Anonymous
Niet van toepassing
Hey BJCB

Voor deze blokkade dien je echt bij de klantenservice te zijn. Zij zijn de enige die jou hiermee helaas kunnen verder helpen.
Nogmaals vanuit hier kan ik niks betekenen. Het kan inderdaad zo zijn dat het vrij druk is op dit moment. Wat je zoh kunnen proberen is of eventueel heel vroeg te bellen of vrij laat.

Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic