Menno1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Smart 4 Power fimware upgrade.

Hallo allemaal,

ik heb een Vodafone smart 4 power(V 985N). Onlangs heb ik een firmware upgrade gehad naar buildversie 300FSN1. Een nare bijkomstigheid van deze FW is dat wanneer ik buiten het bereik van mijn WiFi ben geweest het toestel niet meer automatisch meer opnieuw verbonden wordt met mijn WiFi. Voor de upgrade maakte het toestel automatisch verbinding met opgeslagen netwerken. Ik vindt dit dermate vervelend dat ik de update wil verweideren, alleen waar haal ik de orginele bestanden vandaan voor een roll-back? Of is er een manier om dit probleem te omzeilen waardoor het toestel weer automatisch verbinding maakt met opgeslagen netwerken.

Bij voorbaat dank vor de hulp.
5 Reacties 5
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Menno1, heb je al eens geprobeerd om je toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen? Maak dan wel eerst een back-up van je gegevens!
PimNieuwenh

Stamgast
  • 33Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes
Heeft je toestel dit probleem bij alle WiFi netwerken in z'n geheugen of alleen dat ene netwerk? Iets dat vaker wil helpen is om het betreffende WiFi netwerk uit het geheugen van het toestel te halen en er opnieuw mee te verbinden.
Anannahaa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na de upgrade kan mijn Smart 4 power het mobiele netwerk niet meer vinden. ik heb het toestel al uit en aan gezet, maar ik ontvang alleen nog maar info via de wifi. ik ben wanhopig.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Anannahaa,

Vervelend dat je geen verbinding meer kan maken met het mobiele netwerk. Heb je de tip van _Nadia_ al eens geprobeerd?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Anannahaa , is het nog gelukt met de tip van Nadia?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic