Jeroenvv

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb deze maand een rekening ontvangen voor 2x een abonnement terwijl ik maar 1 abonnement heb.

Ik heb deze maand ineens een erg hoge rekening voor mijn abonnement, als ik in de specificaties kijk dan zie ik 2x een red super abonnement met verschillende kosten. Iemand een idee hoe dit kan of ook al een zoiets meegemaakt?
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! Jeroenvv,

Dat is inderdaad even verwarrend. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice omdat het forum dit niet verder kan nakijken, hiervoor zijn namelijk gegevens nodig die niet bereikbaar zijn voor het forum. Hopelijk is dit snel opgelost!

Laat je het ons weten?
Fijne dag.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Jeroenvv,

Ik kan me voorstellen dat het vreemd is als je deze factuur zo hebt ontvangen! Als je een vraag stelt op het Forum houd er dan rekening mee dat andere forumgebruikers je antwoord moeten kunnen geven. Aangezien dat bij jouw vraag niet het geval is, zal ik het topic nu sluiten. Mocht je nog geen contact opgenomen hebben met de klantenservice, raad ik je aan dit alsnog te doen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic naar archief verplaatst.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic