Hallo Vodafone,
Omdat velen met mij last hebben van de tegoed-weergave in euro's met het Scherp abonnement heb ik al eerder wat geplaatst op het volgende forum:
http://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/Beltegoed-wordt-weergegeven-in-euro/td-p/161657Mij is al heel veel duidelijk geworden door een aantal medewerkers: zo het prepaid-idee wat erin verwerkt wordt, maar dit is desondanks niet in hele eurocenten wat ik jammerlijk vind.
Een ander excuus is dat het om belminuten en smsjes in 1 gaat. Dit kan echter ook gewoon in GETALLEN weergegeven worden gezien het feit dat ze als evenveel meetellen, lijkt mij.
Afgelopen week ben ik over gegaan op het nieuwe Scherp XL-abonnement maar mijn belminuten werden blijkbaar minder, waar ik geen idee van had behalve dat er een bedrag in euro's stond (naar tijd van de maand bleek achteraf). Hierdoor ben ik flink uit mijn bundel gegaan. Ik had gewoon geen idee hoeveel ik aan belminuten had, zeker gezien het feit dat het niet in eurocent wordt weergegeven maar in hele euro's.
Vandaag kwam ik dit onderstaande forum tegen waaruit bleek dat er genoeg andere klanten waren die er ook moeite mee hebben, vanaf april 2014 zelfs al. Het zou meegenomen zijn in een update maar er is hier niets van te merken.
http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-andere-Abonnementen/Scherp-hoe-wordt-tegoed-berekend-in-My-... Mijn tip is om voor de volgende update ook een extra weergave optie (aantallen belminuten/smsjes of tenminste hele eurocenten) toe te voegen waardoor veel meer klanten tevreden zullen zijn, zie uw visie van Vodafone (en zie mijn berichten voor uitgebreid verhaal).
Ik heb momenteel nog iets meer dan een week om me te bedenken of ik met deze app kan werken ofwel mijn belkosten in de hand te houden. Ik zou u willen vragen of u mij kan bevestigen of jullie er daadwerkelijk nog iets aan willen gaan veranderen op korte termijn want ik ga hier niet 2 jaar mee lopen stuntelen met omrekenen.
Indien er niet gereageerd wordt op mijn bericht, of er niet naar gekeken wordt, stap ik over op een andere provider. Dit vind ik erg jammer want ik ben al jaren tevreden klant bij Vodafone en alleen dit abonnement past bij mijn vraag dus ik ga ook niet over op iets anders van uw abonnenten wat ik niet nodig heb.
Ik hoop op uw reactie,
Vriendelijke groeten,
Seraina