Masqje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Vodafone Services] Superhoge rekening na mislukken aanzetten blox wat nu??

Hoi allemaal,

Ik ben ten einde rad en weet echt niet meer wat ik moet doen.

Ik ben vorige week een weekje naar Frankrijk geweest en daarvoor een paar dagen op familiebezoek.
Op een geleende laptop heb ik getracht blox aan te zetten voor voordelig internetten in het buitenland.
De pagina bleef maar laden en laden en ik dacht eerlijk gezegd ach het zit wel goed.

Heb eens hetzelfde gehad met blox uitzetten en dat bleek achteraf ook goed gegaan te zijn.

Goed Frankrijk dus. Ik doe wat Facebooken en whatsappen ... beetje wordfeud en dat is het wel een beetje.
Ik kijk op mijn app van vodafone op dinsdag en buiten mijn bundel geen gebruik.
Tot mijn grote verbazing op donderdagnacht (kon niet slapen) kijk ik weer en vanaf die tijd heb ik geen oog meer dichtgedaan.
170 euro over mijn bundel!!!!!
Dat is mij echt nog nooit gebeurd in al die jaren van mobieltjes en internet!!!
In 54 jaar nog nooit zo geschrokken.
Het mooie is zoveel kan ik niet eens betalen.

En nu krijg ik folders van 2 euro per dag kan je zo een hoop doen ...

Wat kan ik doen ?? ik ben volkomen radeloos

Thuis mogen ze dit ook (nog) niet weten ik moet eerst eens zien of er iets aan te doen is.
Ik hoop dat iemand mij een goede raad kan geven wat te doen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sookie_S

Meedenker
  • 13Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Nou Masqje, dat is niet zo mooi! Je moet natuurlijk wel opletten als je gaat internetten in het buitenland. Het is algemeen bekend dat als je je niet beschermd dat geen goedkope aangelegenheid is. Je kunt trouwens via My vodafone kijken of de blox die je hebt aangesloten ook actief staat. Volgensmij krijg je zelfs een sms ter bevestiging....

Ik zou maar eens bellen met de klantenserive, misschien kunnen ze nog een en ander door de vingers zien.
Veel succes in ieder geval!

Bekijk in context

2 Reacties 2
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Klantenservice bellen (1201 om direct met een persoon te spreken, kost 45 ct).

Er zijn een paar mogelijkheden:
- blox staat niet aan
- blox staat wel aan maar je hebt veel buiten de bundel gebruikt

Hoe dan ook moet je redelijk veel data hebben verbruikt om deze hoeveelheid te behalen hoor, dus veel foto's/filmpjes op Facebook ofzo... want data in Frankrijk zonder bundel kost in de meeste gevallen rond de € 2,00 per MB.

Maargoed, de klantenservice is de enige die je verder kan helpen. Bel zsm!
Sookie_S

Meedenker
  • 13Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Nou Masqje, dat is niet zo mooi! Je moet natuurlijk wel opletten als je gaat internetten in het buitenland. Het is algemeen bekend dat als je je niet beschermd dat geen goedkope aangelegenheid is. Je kunt trouwens via My vodafone kijken of de blox die je hebt aangesloten ook actief staat. Volgensmij krijg je zelfs een sms ter bevestiging....

Ik zou maar eens bellen met de klantenserive, misschien kunnen ze nog een en ander door de vingers zien.
Veel succes in ieder geval!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic