Bezoek

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

[Vodafone Services - My Vodafone] Vodafone mijn Verbruik doet het niet

Hallo,

Ik heb sinds afgelopen maandag een Vodafone abonnement. Echter doet mijn Vodafone status van het tegoed het (nog niet).

Graag een oplossing hiervoor gewenst.

mvg,

Chris

Ordernummer: 77782822
4 Reacties 4
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Dag Bezoek, welkom op het forum.
 
Het kan gewoon enige tijd in beslag nemen voordat de gegevens die je bij MyVodafone kunt inzien, correct worden weergegeven.
 
Ik zou zeggen: wacht nog tot eind volgende week af.
 
Als het dan nog niet werkt kun je even contact opnemen met de klantenservice, dan kunnen zij voor je nakijken of er daadwerkelijk een probleem is.
 
Wij hier op het forum kunnen dat in ieder geval niet voor je regelen.
Bezoek
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beetje vreemd als ik daar de klantenservice voor moet gaan bellen. Dit hoort het gewoon te doen. Ik ga hier niet € 0,45 per minuut voor betalen omdat jullie de dienst niet leveren. Ik wacht het nog even af. In ieder geval bedankt voor de reactie.
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
De klantenservice kost €0,45 per gesprek.
Bryan

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoort daar ook niet te staan WAT je verbruikt en waaraan? Anders klopt die titel niet. 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic