Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,277Oplossingen
  • 1,733Discussies
  • 81.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

virus? Alleen-lezen Onopgelost

beste blogger, een paar dagen geleden heb ik de dumpert app gebruikt. deze liep vast bij een filmpje. nu heb ik de volgende symptomen op mijn telefoon:-als ik hem ontgrendel zie ik een flits van het p...

Tijdsinstellingen Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag allemaal, Ik merk nu dat de tijd op mijn telefoon een uur achter staat.Als ik de manuele instellingen doe, dan staat hij goed.Maar als ik de netwerkwaarden gebruik, zie ik dat hij ineens nie...

Geen mobiel netwerk Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een 2-jarig abbonement met mobiel internet. Na een klein jaar is mijn toestel kapot gegaan en heb ik een nieuwe gekregen. Ik kan nu alleen geen gebruik maken van mijn mobiel netwerk terwijl er ...

Wifi werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb zins kort een Samsung Galaxy Ace.Ik vind het echt een heel mooi mobielttje, maar ik heb één probleem.Mijn wifi doet het niet.Ik kan wel gewoon verbinding maken, maar als ik dan internet ...

Verlengen abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond, Ik kan vanaf begin volgende week mijn abonnement verlengen terwijl mijn abonnement pas afloopt in juli. Nu was mijn vraag, als ik volgende week verleng met een 1 jaarige abonnement waarne...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen