Natuurlijk maak ik gebruik van een smartphone,maar als je de smartphone in het begin hebt, weet je weinig van de galaxy s2.
dus je probeert dat toestel uit in de veronderstelling dat je een abbo hebt van uitsluitend belminuten en smsjes.
maar dat de roaming en pakket vinkjes aan staan,daar heb je toch geen benul van! je gaat er simpelweg vanuit dat je geen internetabbo hebt,dus er kan niets gebeuren denk je.
ik vind als je een klant verbind met het internet,dat je dat moet aangeven,of teminste moet waarschuwen.
dit geintje koste mij bij de laatste mnd rekening 18 euro .en nu moet ik maar wachten wat mij het de volgende mnd gaat kosten.
maar,ik ben in deze niet de enigste,er zijn teveel mensen die dit geintje niet doorhebben,en het slachtoffer zijn van praktijken
als deze.
ik waarschuw de medeforumleden dan ook,die een internetabbo hebben,sluit het internetten af als je het niet gebruikt,want als je dat de hele dag hebt aanstaan komt dat aardig in de papieren, en updates die je zogenaamd nodig hebt,kun je thuis ook via wifi ontvangen.