Jaspertje1980

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sim Only abbo verlengen 31 januari, optie van 10Gb data actie nog mogelijk?

Ik ben ruim 15 jaar al klant bij jullie, vorige week een iPhone 5 bij jullie besteld en ik wil graag eind januari mijn Sim Only verlengen. Ik zie alleen dat er nu een erg leuke actie is namelijk schaf je binnen 1 oktober 2012 en 6 januari 2013 een abbo (vaak/extreem) aan (ook sim only) dan krijg je daar de 10Gb data bij. Mijn contract zou ik heel graag willen verlengen onder deze voorwaarden maar ik kan niet voor 31 januari verlengen op de site/Vodafone. 

Is er een mogelijkheid dat ik toch gebruik kan maken van deze actie, icm een F&F code?! Ik probeer het maar via deze weg, want telefonisch kwam ik er niet door bij jullie vandaag.

met vriendelijke groet,

Bram
5 Reacties 5
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hey Jaspertje1980,

Je mag je contract 4 maanden voor einddatum verlengen. Als je einddatum 31 januari is, kun je dus van te voren je abonnement al verlengen. Kijk voor info even op: http://voda.fo/ne/e005t. Het is niet mogelijk om na 6 Januari te verlengen met de 10GB bundel.
Jaspertje1980
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nee mijn einddatum is 31 mei maar kan dus 31 januari al verlengen/wijzigen. Als het betekent dat ik naast de boot vis en geen 10gb kan krijgen, en ook geen andere fatsoenlijk alternatief dan ga ik weg bij Vodafone. Ik zit mijn hele leven al bij jullie en wens wel een leuk alternatief aangeboden te krijgen. Vorige week naast abbonnee te zijn ook nog een iPhone 5 gekocht bij jullie. Dan wil ik daar ook een leuk abbonement bij hebben straks. Dus ik wacht wel af, maar verwacht wel een aantrekkelijk alternatief...

Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Begrijp ik goed dat je in een Vodafone winkel los een iPhone 5 hebt gekocht?

Of was dat ergens anders?
Jaspertje1980
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
gewoon besteld via jullie site, simlock vrij zonder abbo
jelleke1994

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hej ,

Ik hoor allemaal dingen (goede en slechte) over de 10gb actie.
Bij mij gaat alleen de vraag nu in me hoofd.

Als ik nu die 10gb actie afsluit. raak ik na 6januari die 10gb kwijt en ga ik terug na 1 gb?
Of blijf ik wel 2 jaar lang me 10 gb houden?

MVG Jelle
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic