Op jullie website zie ik dat Passport is afgeschaft. Bij mijn abonnement had ik een Internet Op Reis-dagbundel. Die is nu automatisch omgezet naar een Alles-in-een-dagbundel, en daardoor staat Passport bij mij nu uit.
Bij die bundel heb ik ook 20 minuten bellen, gebeld worden en 35 MB voor € 2... maar wat nou als ik over die 20 minuten heen ga als ik bijvoorbeeld in Australië ben? Klopt het dat ik dan € 1,95 per minuut betaal? Dat is wel heel absurd veel meer... En ook het internet-buitenbundeltarief. Dat was vroeger € 0,30 per MB toch? En nu ineens € 1,50 per MB?
Dit is wel een hele sneaky verhoging van buitenbundeltarieven. Verder lijkt het dat er zo ook geen mogelijkheden meer zijn voor mensen die echt vaak langer bellen in het buitenland; die zijn nu ineens veel duurder uit omdat je geen extra bundel van € 2 kunt bijkopen; dat zou veel handiger zijn. Als ik 50 MB gebruik, dat ik dan € 4 betaal (en ook 20+20 minuten extra krijg trouwens).
Zo blijven grootverbruikers ook tevreden en zit je niet ineens met € 1,95 per minuut daar waar het vroeger € 0,79 + € 0,19 per minuut was in een Passportland. Vodafone was juist dé provider voor mensen die vaak in het buitenland zaten. Ben benieuwd of er nog iets aan die buitenbundeltarieven wordt gedaan!