Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,066Oplossingen
  • 1,442Discussies
  • 74KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

4G op de Oneplus One Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een vraag over de 4G verbinding op de Oneplus One. Ik ben aan het kijken voor een simonly-abonnement bij Vodafone maar heb een klein probleem. Vodafone vestuurt blijkbaar (ik heb deze info niet...

Geen service Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vanmiddag me abonnement verlengd en ook van abonnement veranderd en die man zei dat binnen 2 uur ik weer kon bellen en internetten... maar ik kan nog steeds niet bellen en 4g gebruiken.... pls ...

Anoukje door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Alles staat buiten de bundel Alleen-lezen Onopgelost

Nieuw abo afgeslotenOnbeperkt bellen met 5 GBOmdat het een nieuw abo betreft, begrijp ik dat niet meteen met 5 begin, begin was 1,9 rest nog 11 dgn.Maar in het overzicht staat dat alles wat ik tot nu ...

mardek door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid plus instellen,HOE?!!! Alleen-lezen Onopgelost

hallo, ik heb op mijn vodafone prepaid kaart, het prepaid plus tarief. Na opwaardering krijg je OF gratis bel minuten, OF sms, OF internet mb's. Waar kan ik kiezen wat ik dus wil??? Ik wil namelijk de...

PersonX door Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gratis diensten met de kerst Alleen-lezen Onopgelost

Dank Vodafone Hilversum voor de tip om tijdens de kerstdagen op ons vakantieverblijf zonder WiFi, mijn smartphone als wifipunt in te stellen, zodat onze kinderen en kleinkinderen naar hartelust konden...

Cm69180 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Alles in 1 op reis Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben twee dagen naar Duitsland en Belgie geweest. Nu zie ik dat ik 0.65 eurocent moet betalen voor sms buiten mijn bundel. Het gaat om een klein bedrag maar hoe kan dat nou. Ik heb niet het aantal s...

timm5140 door Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Windows Phone my Vodafone werkt niet meer Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een paar maanden kan ik niet meer inloggen met de My Vodafone app voor Windows Phone.In de windows store lees ik dat heel veel gebruikers dit hebben en omdat er op heden nog geen oplossing voor ...

pieteros door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

My Vodafone app voor Windows Phone toestellen Alleen-lezen Onopgelost

Edit Mod: Vodafone heeft besloten om de My Vodafone app voor Windows Phone niet (meer) te ondersteunen. Dit houdt in dat gebruikers die de My Vodafone app al hadden hier geen gebruik meer van kunnen m...

Christian door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Let op: (Onterechte) brief over wijziging van IBAN nummer Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/trsyxHallo allemaal, Een aantal klanten hebben onlangs een brief van ons ontvangen met als onderwerp 'Een ander IBAN-nummer'. Deze brief wordt verzonden zodra de betaalwijze of het r...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

Reparatie duur en betekenis Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb 2 vragen.Op 18-11-2016 heb ik mijn toestel naar een vodafone winkel gebracht voor reparatie.Via de track en trace zag ik dit staan: Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 18-11-2016 11:...

KM_Ris door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoelang voordat ik mijn nieuwe toestel ontvang? (Verlenging) Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Ik kan op 27-12 mijn abonnement verlengen. Ik wil hiervoor graag de Galaxy S7 kiezen met het Red 5GB pakket.Ik heb een beetje rondgekeken, en kan nergens vinden hoe een verlenging werkt. (Dit is ...

Panic door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

lastig gebeld door +35620341615 Alleen-lezen Onopgelost

Gelieve deze nummer blokkeren aub en ook vaak onbekend nummer ik word er moe van soms ook vroeg in de nacht mvg arthur van swieten

arthurvs door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bestelling plaatsen lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

Bestelling plaatsen op friends and family lukt maar niet. Ik krijg na afronden steeds een email met "kunnen wij je ergens mee helpen?". Bellen is geen optie, ik werk op die tijden van callcenter. Hoe ...

Hakan83 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gmail lijkt geblokkeerd via Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Allen, Sinds een paar weken last van gebruik van Gmail via het Vodafone netwerk. Krijg op mijn iPhone continue de melding dat imap.gmail.com (ontvangen) en smtp.gmail.com (verzenden) niet bereikbaar z...

J_P door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blox, tarief niet juist Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone. Ik heb Blox 60=3 in het verleden aangezet. Nu schijnt deze niet meer te bestaan? Maar daar ben ik nooit over geïnformeerd. Sterker nog in My Vodafone staat ie gewoon nog! Een medewerke...

red abonnement omzetten naar prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil stoppen met mijn abonnement, looptijd is al 3 jaar, gebruik de telefoon nauwelijks maar wil wel nummer behouden, voor de toekomst. Hoe kan ik dit omzetten naar prepaid?

rovawi door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlenging abonnement niet doorgevoerd Alleen-lezen Onopgelost

Maandag 21 november heb ik 4 abonnementen verlengd. 3x Red Super en 1x een small abonnement. Volgens de medewerker zou de verlenging per direct in gaan (zoals ik dat Vodafone gewend ben). Maandag niet...

azamc door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overstap naar Vodafone maar sim werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben van ziggo naar Vodafone overgestapt .nu werkt mijn ziggo sim niet meer sinds vandaag . Maar ook met de nieuwe Vodafone sim heb ik geen service ... moet ik ergens iets activeren ? Bij de app kan...

Radboud door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Anoniem gebeld door Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Ik word de afgelopen 3 dagen gebeld met een anoniem nummer, ik heb niet opgenomen, in het voicemail bericht hoorde ik ze zeggen: Goedemiddag met Vodafone en er werd weer opgehangen. Mijn vraag is: Bel...

gganisha door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Oude SIMkaart opnieuw activeren Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een vodafone abonnement sindes oktober 2014. De eerste SIM kaart was een gewone sim (SIM 1) en deze was vervangen met een tweede nano SIM kaart (SIM 2) in verband met aanschaf van een ander toe...

Lamido door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen