Michael

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Vodafone Services - Apps & Diensten] My Vodafone App - Andere App store

Hoe kun je de myVodafone app downloaden als je zelf in een andere dan de Nederlandse app store geregistreerd staat en de app store waar je zelf in geregistreerd staat deze app niet heeft. Dit heb je bvb als je Vodafone klant bent in Nederland en in Belgie of Duitsland woont en dus ook daar de locale app store als default en enige store kunt benaderen.

Groeten, Michael.
4 Reacties 4
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Kun je hier wat mee?
Dat is de link vanaf de Vodafone site:

http://www.vodafone.nl/apps_en_diensten/ontdek_de_mogelijkheden/Essentials/myvodafoneapp/

Je kunt sowieso via de mobiele website altijd kijken naar je verbruik.

Hopelijk helpt dit!
Michael
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je link en antwoord maar dat werkt dus niet omdat ik telkens naar mijn App Store wordt gelinked (België) en die heeft de myVodafone app niet.  Dus zolang als Vodafone-NL er niet voor kan zorgen dat haar apps, ook beschikbaar komen in App stores van landen waar zij klanten heeft zal dit helaas een probleem blijven.
En om eerlijk te zijn, net die klanten die in het buitenland wonen zijn mogelijks zeer goede klanten door regelmatige roaming kosten.  Oftewel zicht op verbruik endergelijke middels een app is dan wel interessant.

Maar het geldt natuurlijk voor alle apps die Vodafone-NL nu op de markt heeft en nog gaat uitbrengen.  Dus het ongemak zal alleen maar groter worden als hier geen structurele oplossing voor komt.
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Zoals ik al zei, je kunt altijd de mobiele site gebruiken: m.vodafone.nl
Hier info over de mobiele site.

Dit probleem zul je met andere bedrijven ook hebben die NL basis hebben en een app hebben voor enkel NL.
Het is helaas niet zo gemakkelijk om een app te creeëren voor meerdere landen, anders zouden ze dat wel doen.

Anita66

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Je kan ook de app 'My data manager' downloaden. Hierop zie je perfect hoeveel dat je gebruikt en na instellen hoe dit verbruik zich verhoudt tot het afgesloten abonnement. Ook de kosten van Roaming meet deze app en ik kijk er altijd naar in het buitenland. zeer waardevol en heeft mij al heel wat extra kosten bespaard. Ik gebruik deze app op een Samsung Note, dus android.
Helaas is het beltegoed/verbruik niet in deze app te zien. Alleen dus datagebruik en  de hoeveelheid MB's met roaming.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic