Aarnoud_Neefs

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone SMS melding dat rekening klaar staat

Sinds enige tijd krijg ik weer een SMS met de melding van Vodafone dat mijn rekening klaar staat. Ik heb hier nooit om gevraagd, en vroeger ook al vaker aangegeven dit niet te hoeven. Het werkt dan enkele maanden tot een langere periode goed, en nu is het helaas weer terug. Dit is niet in te stellen / up te daten in MyVodafone, is het niet een keer tijd hier verandering in aan te brengen? Ik wil graag aangeven in MyVodafone dat ik rekening informatie totaal niet wil hebben, of een voorkeur voor communicatie instellen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Aarnoud_Neefs, we hebben dit intern voor je aangekaart zoals Serkan al aangaf. Je kunt inderdaad niet meer kiezen of en op welke manier je een notificatie krijgt als je rekening klaar staat. We zijn hiermee bezig, maar we kunnen op dit moment nog niet aangeven of de optie nog terugkomt en wanneer. Het is dus nog even afwachten 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Arnoud, we hebben je feedback intern doorgegeven om dit alsnog op te lossen. Zodra we meer weten hoor je van ons. In ieder geval bedankt voor het signaal.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Aarnoud_Neefs, we hebben dit intern voor je aangekaart zoals Serkan al aangaf. Je kunt inderdaad niet meer kiezen of en op welke manier je een notificatie krijgt als je rekening klaar staat. We zijn hiermee bezig, maar we kunnen op dit moment nog niet aangeven of de optie nog terugkomt en wanneer. Het is dus nog even afwachten 🙂
Raymond_S

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoop wel dat dit terugkomt, vind het irritant om die melding per sms te moeten ontvangen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aarnoud_Neefs en Raymond_S , het kan wel aangepast worden via de klantenservice. Via het Forum is het niet mogelijk om het aan te passen. Ik zal het topic dan ook sluiten. Mogelijk dat het in de toekomst wel via My Vodafone kan worden aangepast.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic