Freezo

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Red wel kosten klantenservice

Hallo,

Elke keer als ik mt de vodafone klanten service bel krijg ik weer 45 eurocent op mijn buiten tegoed. Elke keer zeggen ze, ja dat hoort ik en ik verreken het met de volgende rekening, maar opgelost wordt het niet. Als ik via de app (chat) het aangeef, kunnen ze niet zeggen of het gefixed word, ze geven het slechts door. Het is inmiddels nu 4 keer doorgegeven (2x door klantenservice te bellen en 2x door de chat app). Op deze manier groeit mijn rekening alleen maar 🙂

Dus probeer ik het via deze manier maar. En zou ik graag hier antwoord krijgen wanneer het gefixed is 🙂

Groet,
Friso
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Dan zou het uitermate vreemd moeten zijn dat hiervoor kosten in rekening worden gebracht.
Helaas kunnen wij (de communitie) op het forum u hier niet over verder helpen. Hier moet u echt bij iemand van de chat wezen. Op het forum hebben wij namelijk geen inzage in u persoonlijke gegevens.

De volgende opties heeft u:
- twitter
- facbeook
- chat
- Bellen

Bekijk in context

8 Reacties 8
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Freezo ,

hoe bel je met de klantenservice? doe je dit van af je mobiel (1200/1201)?


Freezo
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja dat klopt. Ze hebben mij ook verteld dat het niet klopt. Meestal bel ik gewoon via de app dus neem aan dat dat ook 1200of 1201 is.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Dan zou het uitermate vreemd moeten zijn dat hiervoor kosten in rekening worden gebracht.
Helaas kunnen wij (de communitie) op het forum u hier niet over verder helpen. Hier moet u echt bij iemand van de chat wezen. Op het forum hebben wij namelijk geen inzage in u persoonlijke gegevens.

De volgende opties heeft u:
- twitter
- facbeook
- chat
- Bellen
Freezo
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik bel wel weer, met de chat kunnen ze het slechts doorverwijzen dus dat is helaas geen optie (zelfde zal gelden voor twitter en facebook). Bedankt voor de moeite.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @Freezo
Wat vreemd dat je kosten berekend krijgt ovoor het bellen naar de klantenservice. Ik ben even naar de collega's van de chat gelopen. Ale je liever wil chatten dan kan het.
Daar waar zij mogelijkheden hebben om iets op te lossen, zullen ze de kans zeker niet laten liggen. Ik ben je issue nog niet eerder tegen gekomen, het zou dus goed kunnen dat het onderzocht moet worden voordat er een antwoord komt. Het maakt in ieder geval niet uit op welke manier je het issue aankaart bij ons.
ingrid-kuiper40

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi ik heb hetzelfde probleem . Bij mij worden er ook kosten in rekening gebracht voor bellen naar klantenservice. Heb het ook al doorgegeven telefonisch een paar keer en via chat. Het had waarschijnlijk te maken met mijn verlenging die inging op de helft van de maand. Het bedrag zou ook in mindering worden gebracht op mijn volgende factuur. En vanaf vandaag de 1 ste van de maand zou het opgelost zijn. Ik heb nog niet gebeld omdat ik het via chat wou vragen, maar hoe kom ik bij de chat ? Bij my Vodafone kon ik alleen maar forum twitter en bellen kiezen. Met vriendelijke groet Ingrid
ingrid-kuiper40

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi ik wou even laten weten dat de chat er nu wel weer staat bij my Vodafone. Dus chat wel even .Groetjes
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Hopelijk lukt het allemaal bij de chat, als dit ook niet gelukt is laat het ons dan even weten. Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic