Ed68

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vodafone RED-2 Essential E

Hallo,
Heb een Vodafone RED-2 Essential E abonnement afgesloten met een nieuwe Iphone 5s.
Nu is het zo dat ik nog een goed werkende Iphone 4s heb en deze graag zou willen gebruiken door middel van een duo sim die ik gelijk bij het afsluiten van het abonnement heb gekregen voor mijn werk.
Praktijk leert dat de Iphone 4s veel minder bereik heeft dan de Iphone 5s, betreft zo'n beetje de helft en valt heel snel weg.
Kan het wellicht zo zijn dat een Iphone 4s niet goed werkt met een Vodafone RED-2 Essential E abonnement?

Groet Edwin
5 Reacties 5
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @Ed68

Het soort abonnement dat je hebt zou geen invloed moeten hebben op het bereik. De simkaart zelf en de antenne in je toestel maken hier vooral het verschil. Als je simkaart defect is dan kan dit ook problemen geven. Heb je al eens een nieuwe simkaart gehaald?
Ed68
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hey @Arina
Dan ligt het misschien toch aan de Iphone 4s dat de ontvangst zo slecht is aangezien de 5s wel redelijk tot goed bereik heeft op dezelfde plaats.
Niets is onmogelijk maar het zijn nieuwe sim kaarten (duo sim) die ik nog maar net heb.
Had anders de sim kaarten kunnen wisselen maar de 4s en de 5s hebben verschillende(Nano Micro) dus dat gaat niet.
Denk dat ik de 4s maar eens na laat kijken of de antenne nog wel goed is.
In ieder geval bedankt voor je antwoord.
 
Groet Edwin
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik denk ook dat het het toestel is. Laat je het ons weten als je toestel van de reparatie terug is?
Ed68
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Toestel is inmiddels aangeboden voor reparatie en laat zeker even weten wat er uit komt.
Ben denk ik niet de enigste met dit euvel.
Ed68
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Toestel weer terug en zou aan een software update van Apple liggen maar helaas nog geen verbetering.
Nu zelf een beetje aan het zoeken om de antenne die ik verdenk te vervangen, als ik meer weet zal ik het posten.

Groet Edwin
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic