Jermain

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone Internet Blox Op Blackberry

Ik vraag me af of vodafone internet blox op een blackberry curve 8900 werkt?Ik wil namelijk een blackberry curve 8900 halen maar dan prepaid, en ik weet wel dat je dan niet kan pingen maar ik vraag me af of je wel kan internetten en msnen?
6 Reacties 6
Mark2518

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,Zonder de blackberry toevoeging is het niet mogelijk om te internetten
employed

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoeveel kost het om overtestappen dan ?
sjaakiej

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik vraag me af of vodafone internet blox op een blackberry curve 8900 werkt?Ik wil namelijk een blackberry curve 8900 halen maar dan prepaid, en ik weet wel dat je dan niet kan pingen maar ik vraag me af of je wel kan  internetten en msnen?



Hey, Vodafone (zag ik, zit er ook al op te wachten) komteind deze maand (juli 2010) met een prepaid simkaart voor blackberry, en als "welkomst-aanbieding" mag je al de blackberry functies tot eind 2010 gratissssss!! gebruiken (pingen, mail, internet blabla) de simkaart kost 19,95.. dus das wel te doen..
magiskoer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je kan met Wifi toch wel op internet? Alleen dan niet pingen.
xSheeell

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo,
ik heb een Blackberry Curve. Nu kreeg ik een heel raar smsje:
Je Blackberry Blox is geheel gebruikt. Tot de verlengings datum betaal je 30 cent per MB.
houdt dit dus in dat ik niet meer kan internetten :S.

want toen ik hem kocht zeiden ze dat der eeenactie was, een jaar lang gratis pingen internetten enzo.
erg raar dit..
quincy045

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo sheeel
Ten eerst die actie was een half jaar geen jaar 😜
Daarbij je had een limiet van 1GB aan data verbonden aan dat half jaar dus ik heb het idee dat of je goed met het internet bezig bent geweest(heel begrijpelijk haha) of dat je half jaartje voorbij is
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic