bassie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Black Berry Curve Internet Werkt Niet

Hallo...

ik heb de black berry Curve waar een kpn kaart in zat met abonnement. nu heb ik mijn eigen kaart daar in met prepaid vodafone . en heb daar Zorgeloos Internet BloX op aangezet.
http://www.vodafone....geloosinternet/ er is 9.50 € van mijn beltegoed afgegaan maar als ik naar internet ga krijg ik de volgende melding

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Kan geen verbinding maken met internet. Probeer het later opnieuw.

Als het probleem zich blijft voordoen, kunt u contact opnemen met uw internetprovider.
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

bij opties heb ik het zo ingezet:

Bij Configuratie van browser: Browser OP "Vodafone live! WAP 2.0"
bij Algemene eigenschappen OOK

bij gebruik van Browser en Vodafone live! WAP 2.0 kom ik allebij niet online.


ik kan iets met codiring instellen
hier staat: ISO-8859-1

kan het veranderen in: UTF-8, US-ASCII, UTF-16BE, Windows-1252, UTF-16LE, Windows-1254, KOI8-R, Windows-1251, Windows-1255, Windows-1256, Windows-1253, Windows-1250.
al die heb ik al uitgeprobeerd, maar kom op geen 1 online.

Alleen via de wifi. als ik deze bij opties op "Hotspotbrowser" zet i.p.v. "Vodafone live! WAP 2.0"
ook daar bij staat Services maar ook deze optie kom ik niet online.

die 10 euro is wel weg, maar ik kom niet online. wat moet ik in mijn telefoon nog veranderen.
toen er abonnement inzat van kpn kon de telefoon gewoon op internet. maar nu met vodafone niet.
2 Reacties 2
flowstyl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens mij moet je dan bb internet nemen van 12,50 Andere optie ofso
quincy045

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo gelukkig

Dit is misschien een domme vraag maar heb je bij de aankoop van je prepaidkaart er wel op gelet dat het een BB prepaid kaartje moet zijn want die zijn voor een groot deel ingesteld voor je blackberry

Gr quincy
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic