Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Vodafone Cloud

Hi allemaal,

Vodafone heeft een nieuwe dienst geïntroduceerd om jou te helpen met het veilig opslaan en het overal toegankelijk maken van jouw bestanden, foto's, video's, muziek etc, namelijk de Vodafone Cloud. Met Vodafone Cloud kun je altijd en overal bij je bestanden. Je foto's, video's, muziek en andere bestanden worden veilig online opgeslagen en zijn bereikbaar vanaf je mobiel, tablet, laptop of desktop. Dankzij Vodafone Cloud raak je nooit meer belangrijke en persoonlijke bestanden kwijt.

Vodafone klanten kunnen gratis 5GB aan bestanden opslaan, dat zijn ongeveer 5.000 foto’s!
De voordelen van Vodafone Cloud:

• Je bestanden zijn altijd en overal bereikbaar, ongeacht welk toestel of apparaat je gebruikt
• Een veilige en automatische back-up van al je bestanden
• Gemakkelijk foto’s of video’s delen via e-mail of Facebook
• Meer opslagruimte activeren en betalen via je Vodafone rekening of prepaid tegoed
• Maandelijks je opslagruimte veranderen of opzeggen
• Speciale pc software beschikbaar voor je Windows computer


Heb je nog vragen, opmerkingen, ideeën, aanvullingen etc.? Of gebruik misschien jij Vodafone Cloud al en wil je jouw ervaringen met deze nieuwe Vodafone dienst delen? Post dan hier je bericht en ga de dialoog aan met onze Smartphone Crew! Easy.
Laat ons weten wat jij ervan vind en wat jouw ervaringen zijn, want daar zijn wij erg benieuwd naar!


5 Reacties 5
ThorJ

Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
De video doet 't niet?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi ThorJ,

Welke browser gebruik je dan? Heb je alle updates van de software die de video's afspeelt gedaan?
ThorJ

Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Ik hebruik Mozzilla Firefox en heb alle laatste updates geïnstalleerd, maar als ik de video in de bovenstaande post aanklik, opent de speler wel, maar krijg ik de melding "deze video bestaat niet".
 
Misschien is de link niet helemaal correct? De video bestaat namelijk wel, want via de reguliere website van Vodafone kan ik 'm wel afspelen 😉
EricM

Stamgast
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hallo allemaal,

Ik denk dat we deze link wilde delen met jullie:

http://www.youtube.com/watch?v=80zHepfBbNA

We zoeken asap uit wat er mis ging met die niet werkende link. 😉


Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Opgelost! Het YouTube filmpje zou nu wel moeten werken!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic