sint87

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vodafone Blox 3 gb

Hallo ik heb een vraag weet iemand hoe je de 3gb blox extra uit kan zetten ik heb hem al een paar weken uit maar de blox blijft zichtbaar bij mijn tegoed hoe kan dit als je de blox uitschakelt
Moet die ook niet meer actief te zijn toch
Mvg sint
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
sint87 , zou je het onderwerp van je topic ajb willen verduidelijken? Alleen ' Blox' is niet duidelijk genoeg, zie ook onze huisregels.

Bekijk in context

14 Reacties 14
Anonymous
Niet van toepassing
Als de 3GB blox uit staat is hij normaliter ook niet meer zichtbaar. Check eens de website van my vodafone of hij daar wel nog wordt weergegeven. Vaak ligt het er ook aan wanneer je hem hebt uitgezet. Echter raad ik je aan om dit aan te geven bij de klantenservice. Wat je wel kunt proberen is de app verwijderen en opnieuw installeren.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
sint87 , zou je het onderwerp van je topic ajb willen verduidelijken? Alleen ' Blox' is niet duidelijk genoeg, zie ook onze huisregels.
sint87
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb het aangepast mvg
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je nog gekeken op de website en of gebeld met de klantenservice
sint87
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja dat heb ik gedaan maar op de website staat die ook nog steeds in het overzicht en heb gebeld met klantenservice en die hebben mijn case in ontvangen en in behandeling genomen en dan moet het relatief snel verholpen volgens vodafone zijn mvg sint
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
sint87 , goed dat het intern is gemeld via een case. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Laat je het ons even weten?
sint87
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik zal vandaag wel weer eens bellen want de 3 gb staat nog steeds bij mijn overzicht ik betaal elke maand wel 15 daarvoor tewijl ik er geen gebruik van maak en ik de blox al 5 of 6 weken geleden uit heb gezet maar ik zal de klantenservice wel weer eens bellen want dit moet zo langzamer hand wel opgelost worden mvg sint
Anonymous
Niet van toepassing
Laat je ons weten wat er gezegd wordt

sint87
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Volgens vodafone is het nu geregeld duss ik wacht nog even en zal straks even weer kijken of de 3gb extra er nu nog bijstaat in my vodafone mvg sint
Anonymous
Niet van toepassing
Ik hoop voor je dat het is opgelost. Gaan ze nog iets aan de kosten doen of...?
sint87
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja dat hoop ik ook nee waar moet ik daarvoor zijn want ik heb 4 weken die blox niet gebruikt maar wel betaald en zie toch wel graag een vergoeding tegemoed mvg
Anonymous
Niet van toepassing
Dat kan ik me voorstellen. Echter dien je hiervoor ook contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen in de systemen om dit te regelen. Vanuit hier kan ik daarin helaas niks betekenen voor je.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic