aimee123

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone 360

Hallo,
ik heb sinds kort weer internet op mijn Vodafone 360 H1 toestel.
Het internet doet het prima, alleen kan ik mij niet aanmelden voor Vodafone 360.
Er staat dat er geen netwerk is of dat hij niet kan registreren.
Wat kan ik hier aan doen?
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
aimee123
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Mijn abbonement was in april al verlopen, wacht tot de nieuwe Iphone 5 uitkomt in oktober!
Bedankt voor de antwoorden!
 
Groetjes,
Aimee

Bekijk in context

5 Reacties 5
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Hallo Aimee123,
 
dat ligt niet echt aan jou, hoewel je kennelijk wel wat nieuwtjes in 2011 hebt gemist 😉
 
Het 360-platform is al geruime tijd (sinds eind 2011) geheel uit de lucht, het is opgeheven.
 
Hoop dat je nu begrijpt waarom je geen contact meer met 360 krijgt.
aimee123
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor het snelle antwoord.
Is er iets wat ik kan doen zodat ik weer apps op mijn telefoon kan zetten?
Groetjes,
Aimee
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
aimee123 schreef:
Dank voor het snelle antwoord.
Is er iets wat ik kan doen zodat ik weer apps op mijn telefoon kan zetten?
Groetjes,
Aimee
Spijtig genoeg niets Aimee ;(
 
Hoe lang heb jij het toestel al? Als jouw contract met dit toestel erbij al bijna 2 jaar loopt, zou ik naar de winkel gaan en mijn contract verlengen met een Android, iOS of Windows phone toestel daarbij, dan gaat er een wereld (aan apps) voor je open.
aimee123
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Mijn abbonement was in april al verlopen, wacht tot de nieuwe Iphone 5 uitkomt in oktober!
Bedankt voor de antwoorden!
 
Groetjes,
Aimee
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Gesloten. Volledig beantwoord
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic