JohnDoe

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone 100 euro extra inruilkorting.

Beste mensen,

Ik wil een abonnement afsluiten, en daarnaast staat een plaatje met '100 euro extra inruilkorting' waarbij het volgende staat ;

€ 100 extra inruilkorting!Scoor € 100 extra inruilkorting als je nu een Samsung Galaxy S8 of S8+ bestelt en een oude smartphone inlevert, bovenop de normale inruilwaarde!
Hoe werkt het?

  • Bestel tussen 21 augustus tot en met 4 november 2017 een Samsung Galaxy S8 of S8+
  • Nieuwe telefoon binnen? Neem je oude smartphone, en de aankoopbon en IMEI nummer van je nieuwe S8 of S8+ mee naar een Vodafone winkel.
  • Onze winkelmedewerker bepaalt meteen de waarde van je oude smartphone. Daarbovenop krijg je € 100 extra. Het totale bedrag wordt binnen 14 dagen naar je overgemaakt.
  • Je kunt maximaal één oude smartphone inleveren per nieuwe S8/S8+ en maximaal drie keer deelnemen per huishouden
  • De promotie is alleen geldig voor deelnemers vanaf 18 jaar

Begrijp ik het goed, dat als ik een abonnement afsluit, ik een willekeurig toestel naar VF breng die een waarde zou hebben van bv. 5 euro, dat ik dan 105 euro teruggestort krijg? Er staan verder geen voorwaarden of voorbeelden bij, maar ik wil het graag zeker weten voordat ik een abonnement afsluit. Vodafone heeft namelijk meerdere cashback acties, waarbij je ook smartphones kunt inruilen die het niet eens hoeven te doen. Mocht de waarde daarvan op 0 staan zou je dus in feite 100 euro korting moeten krijgen volgens die logica.

Misschien iemand van VF die mij wat opheldering kan geven?

Bedankt.

6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi JohnDoe

Aan de cashback actie kunnen verschillende toestellen aan mee doen. Sommige staan er niet tussen. Ik k8jk graag voor je na of je toestel op de list staat.

Stel je oude toestel is 5 euro. Je levert deze in. Dan krijg je 105 euro.
JohnDoe
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar waarom is het zo warrig? Nu lijkt het namelijk net of je iedere willekeurige smartphone kunt inleveren en dan sowieso 100 euro retour krijgt ervoor.....

Want in dat geval heb ik een S2 liggen die ik wel zou willen inleveren.

Is er ergens een lijst met toestellen?

Bedankt voor de snelle reactie.


Anonymous
Niet van toepassing
De list staat op de website van Samsung. Ik zie dat de volgende toestellen van de s2 mee doen:
Galaxy S2 I9100 16GB
Galaxy S2 I9100 8GB
Galaxy S2 I9100G
Galaxy S2 Plus I9105
Galaxy S2 Plus I9105P
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien deze actie inmiddels is afgelopen, zal het topic binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic