hallo7610

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Snelste manier om abonnement af te sluiten met nummerbehoud?

Hallo,

Ik heb dinsdag een abonnement nodig met nummerbehoud. Is het op één of andere manier mogelijk om dit zo snel voor elkaar te krijgen? Wat is de snelste manier om dit te krijgen? Ik zit trouwens al bij Vodafone (heb nu prepaid) en heb geen ander abonnement lopen.
8 Reacties 8
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Ik verneem met je bericht dat je van een andere provider naar Vodafone wilt overstappen met hetzelfde nummer?

Als het gaat om een abonnement van een andere provider naar Vodafone is dit niet haalbaar of mogelijk (hier gaan zeker meerdere weken overheen). Dit geldt ook voor alle andere providers.

Hoor graag van je terug of dit duidelijk voor je is en/of je eventuele andere vragen hebt.
hallo7610
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik heb nu een prepaid telefoon met Vodafone-service maar wil overstappen op een abonnement met nummerbehoud. Dus van Vodafone naar Vodafone.
Anonymous
Niet van toepassing
Dit kan op verschillende manieren :
- via https://www.vodafone.nl/support/bestelling/nummerbehoud/
- via de winkel, zorg er dan wel voor dat je al je gegevens bij je hebt zoals een klantnummer etc.
hallo7610
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe lang gaat bestellen ongeveer duren? Aangezien ik door de week op een locatie woon waar ik liever geen post ontvang en in het weekend thuis woon (waar ik wel post kan ontvangen) heb ik het liefst wel dat ik mijn sim-kaart in het weekend ontvang, anders kan ik niet bellen, whatsappen en sms'en wanneer mijn nieuwe sim-kaart thuis ligt en ik nog op een andere locatie ben. Is het mogelijk om zelf te bepalen wanneer de nieuwe sim-kaart ingaat? En ik neem aan dat ik niet voor morgen 12 uur 's middags nog een abonnement kan hebben?
Anonymous
Niet van toepassing
Als je gaat bestellen via de webshop of de klantenservice dan is het afhankelijk of een toestel op voorraad is. Een simkaart heb je meestal binnen bij 4 tot 6 werkdagen.
Daarom raad ik ook aan als je de mogelijkheid hebt om langs een winkel te gaan. Dit is de snelste manier om te bestellen en het product krijg je meteen mee.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties en visitors meer. Dit topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic