Sjuh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Visual Voicemail Vodafone

Ik ben net over van KPN naar Vodafone en kom er nu pas achter dat Visual Voicemail niet aangeboden wordt. Dat is wel even een dikke tegenvaller! Weet iemand wanneer staat de start hiervan op de planning staat?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes
Hoi Sjuh
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is, zeker als je het gebruikt, een vette tegenvaller.
Op dit moment is er nog geen datum die Vodafone je kan geven. Sterker nog, zou niet eens weten of ze hier mee gaan beginnen. Maar voorlopig is het er dus niet en zal je het met een normale voicemail moeten doen 😞

Op deze community staat ook ergens:
We bieden Visual Voicemail inderdaad niet aan en we hebben ook (nog) geen inzicht of en wanneer we dit wel gaan ondersteunen. Houd dit forum en onze website in de gaten voor eventuele updates hierover!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes
Hoi Sjuh
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is, zeker als je het gebruikt, een vette tegenvaller.
Op dit moment is er nog geen datum die Vodafone je kan geven. Sterker nog, zou niet eens weten of ze hier mee gaan beginnen. Maar voorlopig is het er dus niet en zal je het met een normale voicemail moeten doen 😞

Op deze community staat ook ergens:
We bieden Visual Voicemail inderdaad niet aan en we hebben ook (nog) geen inzicht of en wanneer we dit wel gaan ondersteunen. Houd dit forum en onze website in de gaten voor eventuele updates hierover!
Maikelkelder

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het antwoord is bijzonder want ik begrijp dat Vodafone Duitsland dit al tijden ondersteund.
Een club als Vodafone kan niet achterblijven op dit soort functionaliteiten in mijn inziens.
Wie pakt dit op en doet er iets mee? Dit ligt al 8 jaar op de plank... Kom op Vodafone.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik zal je feedback hierover intern doorzetten Maikelkelder
Echter zoals Energieboy al aangeeft, zal op korte termijn hierin niks veranderen.
Maikelkelder

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vodafone Duitsland heeft dit al ruim vier jaar werkend, dat verbaasd mij het meest dat er hier in nl na 8 jaar nog niks op de roadmap staat voor zo een standaard functionaliteit.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic