Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,259Oplossingen
  • 1,691Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

LG v30 binnenkort leverbaar bij vodafone? Alleen-lezen Onopgelost

Volgende maand wil ik mijn abonnement verlengen maar het valt mij op dat Vodafone de LG-V30 nog niet in de bundels heeft staan? Hij is vanaf 1 december leverbaar bij andere providers maar ik wil eigen...

Equazor door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Datalimiet bereikt, ga je dan terug in snelheid? Alleen-lezen Onopgelost

Hele gekke vraag misschien, maar kan je Vodafone instellen dat bij overschrijding van de datalimiet de snelheid teruggezet wordt naar 64 Kb/s zonder kosten? Heb zelf geen abonnement bij Vodafone (komt...

Energieboy door Super Expert
  • 10752 Topics
  • 3331 Oplossingen
  • 2614 Likes

Deblokkeren simcard Alleen-lezen Onopgelost

Mijn dochter heeft te vaak een verkeerde pincode ingetoetst en vervolgens ook te vaak een verkeerde puk-code ingegeven. Nu vermoed ik dat haar simcard geblokkeerd is. Kan ik een prepaid simcard laten ...

LooijH door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Rekening betalen - CREDITCARD SELECTEREN LUKT NIET Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, Ik kan op my vodafone (via website) en My Vodafone (app) mijn rekeningen niet betalen met mijn Creditcard. Deze keuze om creditcard te selecteren kan ik niet aanklikken/selecteren. De keu...

giresun28 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Wrong IBAN and cannot change it Alleen-lezen Onopgelost

Hello Two weeks ago i placed an online order toplam move my number from lebara to a Vodafone red package. And i did write in my spouse's IBAN number because there were no warnings on the form that sai...

4 G ligt er uit Alleen-lezen Opgelost

Sinds vanmorgen ligt mijn 4G netwerk er uit, maar de instellingen voor de moto g staan niet op vodafone.nl. Voor alle andere telefoons wel. Erg triest. 

Buy a new phone Alleen-lezen Onopgelost

hiConfused about samsung s8 or iphone 7pSamsungs8 a lot better than iphone 7p right ?

Ziggo korting Alleen-lezen Onopgelost

Waarom krijg ik geen 5 euro korting ivm Ziggo!! Na 2 jaar trouw altijd op tijd betalen moet ik dus een nieuw abonnement nemen om recht te hebben op de korting! Nieuwe klanten krijgen die wel die nooit...

djmelkpak door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

E-Sim The future is exiting! Ready? Alleen-lezen Onopgelost

Mooie veelbelovende reclame van Vodafone-nl. Zoals het filmpje Connectivity als moter van de samenleving toont, een club waar je bij wil (blijven) horen. Waarom wordt E-Sim door Vodafone nl niet gesup...

Systeemfout Vodafone bestelling iPhone X Alleen-lezen Onopgelost

Mijn bestelling van de Iphone X op 27-10 is door een "systeemfout" van Vodafone geannuleerd en op 9-11 opnieuw geplaatst. Hierdoor moet ik nog langer wachten. Klantenservice zegt hier niet aan te kunn...

Ron81 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

gegevens inzien via my vodafone Alleen-lezen Onopgelost

via my vodafone kan ik gegevens inzien.nu snap ik het volgende info niet. de tijd wat er staat is dat hoe laat je de mb hebt gebruikt of hoelang? Datum05-04-2016Begintijd02:56LandNLDVolume7 MBBedrag €...

edbe door Gedreven Liefhebber
  • 53 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Moto g Alleen-lezen Opgelost

Beste, De mobiele internetinstellingen voor de moto g staan niet op de website van Vodafone. Mvg, Renzo Martijn

Technische problemen bij levering bestelling door Dynalogic Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag (zaterdag) werd mijn Vodafone-bestelling bezorgd waarvoor ik uiteraard thuis was gebleven. Ook nog met die gewilde iPhone X waar je al veel geluk voor moest hebben om hem rond release te krijg...

thedanman door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Iphone X order niet doorgekomen Alleen-lezen Onopgelost

Op vrijdag 27-10 9.00u zat ik klaar om de nieuwe iPhone X zo snel als mogelijk te bestellen om deze zo snel als mogelijk in huis te hebben. Na 3 kwartier refreshen en foutmeldingen was het eindelijk g...

Order in error Alleen-lezen Onopgelost

ik heb op 12 oktober online via Friends and Familie mijn abonnement willen verlengen met nieuwe telefoon, voorheen had ik een sim only. Van Vodafone heb ik een bevestiging gehad en moet wacten op een ...

Fedor01 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Contract nummer overdragen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sinds kort ben ik van prepaid naar een abonnement overgestapt. Mijn nummer moest worden overgedragen. Helaas heb ik sinds dien geen service meer en kan niet bellen! Dit is heel vervelend. Hoe k...

Anna-Lena door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gebelde nummers opvragen Alleen-lezen Onopgelost

Hoe krijg ik een overzicht zodat ik alle gebelde en ontvangen kan inzien van de laatste dagen?

baskes86 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Bel en sms tarieven Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Is het mogelijk om mijn bel en sms tarieven te verlagen voor prepaid? Nu kost het mij €0,35 voor een minuut bellen en €0,23 voor een sms bericht. Mvg, Tijs

Tijsstr door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

telefoon verloren met prepaid kaart Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Mijn zoon is zijn telefoon verloren met hierin een simkaart die net was opgewaardeerd.Is het mogelijk om een nieuwe simkaart te bestellen, hetzelfde nummer te behouden, en het aanwezig...

Extras Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds vandaag Vodafone en nu heb ik een vraag!Hoelang duurt het voor ik de extras van vodafone krijg? En ik heb ook Ziggo.Krijg ik dan ook een email van ziggo om mijn zenderpakket te kiezen?

Henkske door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen