Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,281Oplossingen
  • 1,755Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Bestelling Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een bestelling geplaatst voor het verlengen van mijn abonnement het zou 1 á 2 dagen duren voor dat mijn nieuwe telefoon binnen komt maar heb nog niks mogen ontvangen (telefoon is op voorraad)?*...

Levertijd Iphone 8 Red Alleen-lezen Opgelost

22 Juni j.l. heb ik mijn abonnement verlengd, en daarbij ook een nieuwe telefoon besteld: De Iphone 8 Red 64GB. Op de website zag ik de opmerking "langere levertijd" staan. Ik was dan ook in de verond...

SIM activatie Alleen-lezen Opgelost

We hebben een nieuwe telefoon gekocht. De oude SIM is te groot en past niet in deze telefoon.Toevallig hebben we nog een oude SIM kaart liggen (nog nooit gebruikt), die wel in deze telefoon zou passen...

Opzeggen abonnement Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Telefonisch gaat helaas niet omdat ik weiger langer dan 15 min in de wacht te staan als klant.Het verhaal gaat als volgt. Ik heb vanwege telefoon van het werk mijn abonnement opgezegd (online)Ik k...

Diefstal Alleen-lezen Onopgelost

Mijn dochter van 7 had een prepaid vodafone kaart en had daar nog 26 euro tegoed. Enfin, ze belt weinig en had dus iets te lang nier gebeld, resultaat, toen ze m echt een keer nodig had werkt t appaar...

Voordelen mobiel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb meerdere malen gebeld / gechat. Er word mij elke keer verteld 2 dagen wachten 5 dagen wachten, Morgen komt het echt goed, Nee overmorgen komt het echt goed, door zowel Ziggo als Vodafone....

Klacht! Alleen-lezen Onopgelost

Sinds jaren klant van Vodafone en Ziggo.Al vaak gekkigheid meegemaakt, maar dit slaat alles.In Mei afgesproken dat ik voor EUR 25,-- per maand onbeperkt sms/ bellen en 20 gb internet zou krijgen, dit ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen