Stussy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Videobellen: Kan video-oproep niet tot stand brengen / buiten bereik van 3G netwerk

Tijdens het afsluiten van ons abonnement bij Vodafone werd ons verteld door de Phone House dat videobellen door Vodafone word ondersteund. We hebben allebei geregeld geprobeerd te videobellen op verschillende tijdstippen, locaties en op databundel of via WiFi, maar tot op heden is het ons geen een keer gelukt om dit tot stand te brengen. Er wordt aangegeven: "Kan video-oproep niet tot stand brengen" Enkele maanden geleden gaf ie aan dat ik buiten bereik van 3G netwerk was??? Hoe kunnen we videobellen?
We hebben allebei een Samsung Galaxy SII
 
Mvg,
Esther
3 Reacties 3
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey Esther,
 
Al ben ik zelf niet al te bekend met Samsung toestellen, dit wekte me wel interese op. Ik kan namelijk via mij iPhone en HTC wel een video gesprek opzetten. Het puntje ik buiten bereik van 3G netwerk was geeft aan dat je geen 3G netwerk had (of de andere persoon had het niet. Je heb minimaal 3G nodig om een video gesprek tot stand te brengen namelijk. Dit geld voor beide toestellen, is er 1 niet op 3G dan kan er geen verbinding worden gemaakt (ahh lang leven tweakers =P).
 
Hoe probeer je eigenlijk de verbinding tot stand te brengen? Via het contacten menu of via een externe applicatie?
 
Groet
 
WhiteWolf
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Esther,

Even voor de duidelijkheid:

Je kunt niet beeldbellen van de ene Vodafone abonnee naar de andere via WiFi. Beeldbellen is alleen mogelijk via het Vodafone netwerk.

Daarnaast moeten jullie beiden in een gebied zijn waar 3G bereik is, zonder 3G of sneller is de bandbreedte simpelweg te klein.

Werkt het werkelijk nergens?
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hi,

Ik zie dat je Topic al een tijd openstaat.
Verder zou ik graag van je willen weten of je probleem nog relevant is of dat ik het Topic kan sluiten.

Chris

Moderator
Vodafone Forum
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic