ybarten

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verzekering nieuw toestel

Ik heb een bestaande verzekering, maar wil mijn toestel veranderen, helaas ben ik hier al een aantal weken mee bezig zonder enig resultaat, Vodafone stuurt mij door naar de verzekering en de verzekering stuurt mij door naar Vodafone, nog even en ik kan mijn huidige toestel niet meer verzekeren en heb ik een verzekering lopen waarvan ik het toestel niet meer gebruik.
Hoe dit op te lossen????
9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
De verzekering omzetten naar een nieuwe telefoon kan via de klantenservice. Zij kunnen het in een onderozek aangeven dat u een nieuwe telefoon heeft (telefoon moet wel bij vodafone zijn aangeschaft).
Vervolgens wort het op deze manier omgezet door de klantenservice samen met de verzekering
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
ybarten , is het nog gelukt om de verzekering om te zetten naar het andere toestel?
ybarten
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Er is een case aangemaakt, dus ik hoop dat het goed komt, nog 2 dgn en dan kan het niet meer volgens de 30dgn tijd.
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat mijn collega's de case hiervoor hebben aangemaakt, zodat het aangepast kan worden
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
ybarten , goed om te horen dat er een case is aangemaakt. Heb je hier nog terugkoppeling over ontvangen?
ybarten
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Helaas nog geen reactie, heb een reactie op de case gedaan bij my Vodafone, maar niks gehoord en case staat nog steeds als 'in behandeling' erg jammer. Ik betaal nu dus verzekering voor een telefoon die niet in gebruik is en de telefoon die ik in gebruik heb is dus niet verzekerd. Maar de termijn van 30 dgn is nu helaas wel verstreken dus ben benieuwd of het nog gaat lukken. Heb er eigenlijk weinig vertrouwen in.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Inderdaad jammer dat je nog niks gehoord hebt. Je kunt de status van de case altijd even navragen bij de klantenservice.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen we dit topic sluiten.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic