Hoi Jesse, heel vervelend dat je nieuwe toestel niet in orde blijkt te zijn. Om eerst je procedurele vraag te beantwoorden: een defect toestel na aankoop kan als DOA (Defect On Arrival) worden beschouwd als het binnen 7 werkdagen bij ons als defect wordt aangeboden.
Wordt het toestel later dan 7 dagen na aankoop bij ons als defect gemeld, dan is het geen DOA meer maar gaan we het reguliere reparatie-proces in. Je wilt namelijk niet weten wat er soms na anderhalve week al allemaal met een toestel gebeurd is 😉
Dan wat betreft de reparatie: die moet uiteraard gewoon degelijk gebeuren. Voor de zekerheid: ik neem aan dat wel is uitgesloten dat het probleem locatie-gebonden is? Heb je bv nu een leentoestel waarin je het probleem niet merkt?
Als zeker is dat het in het toestel zit, dan raad ik aan om contact op te nemen met de klantenservice en aan te geven wat het probleem is, dat het probleem binnen enkele weken al 2x ter reparatie is geweest, zonder oplossing, en dan zorgen mijn collega's dat je alsnog een werkend toestel krijgt. Ik heb geen inzage in de exacte reparatie, dus of dit een nieuwe reparatie, een vervangend toestel of een andere oplossing wordt zullen mijn collega's moeten bepalen.