Rikkjeeh

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verzameltopic: Time Out op je abonnement

Beste Vodafone,

Ik ga van februari 2015 een half jaar reizen in Australië/Nieuwzeeland. Echter mijn 2-jarig abonnement loopt dan nog door terwijl ik daar ben. Is er een mogelijkheid om het abonnement over te zetten naar een australisch abonnement of om het abonnement voor een half jaar (tijdelijk) stop te zetten? Anders betaal ik namelijk mijn abonnement voor niks..

Graag hoor ik een oplossing/oplossingen tegemoet hoe ik dit aan moet pakken.

met vriendelijke groet,
Rik
46 Reacties 46
Lkoster

Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Heb nog nooit wijzigingen aan hoeven te brengen in mijn abonnement dus heb daar geen ervaring mee. Vroeg me af of het kon, je abonnement tijdelijk stop zetten, en dat bleek te kunnen. Eigenlijk dus een hele goede service! Alleen jammer dat je dan je korting verliest, dat vind ik dan weer zonde waardoor ik dat niet zal doen.

Ja als het goed is ga ik begin volgend jaar vijf maanden stage lopen in het buitenland.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Lkoster

Ik kan me op zich wel voorstellen dat het een deal-breaker is om dan maar geen gebruik te maken van de Time-Out. Helaas is het dus wel zo dat wij bij de klantenservice niet op de hoogte worden gebracht van de achterliggende redenen van sommige beslissingen. Die worden op hoger niveau gemaakt, dus vandaar dat je ook waarschijnlijk geen antwoord zult krijgen op dat soort vragen..
Stijnvbaal

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
L.s.,

Ik heb pak 'm beet 1 maand+ geleden het formulier ingevuld om mijn contract te bevriezen. Zit momenteel in Sydney en kan derhalve de klantenservice niet bereiken; vandaar dat ik het via deze weg probeer.

Kan een admin/bevoegde checken of dit formulier goed is aangekomen. Zo ja, hoe lang duurt een dergelijk proces? Het zou jammer zijn als ik onnodige maanden moet betalen zonder gebruik te maken van het contract.

Groet vanuit Sydney,
Stijn
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Vanuit hier kunnen we je niet verder helpen. Wij kunnen niet in de systemen van Vodafone. Hiervoor dien je echt bij de klantenservice te zijn. Je kunt naast het bellen ook contact opnemen via facebook of via de chat. Zie www.vodafone.nl/support/contact

Alvast een heel fijn verblijf in Sidney!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Zoals Steven- al aangeeft kunnen we dit via het forum niet afhandelen. Topic gesloten. Veel plezier in Sydney!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic