later986Een heftige en verschrikkelijke situatie! En geloof ons dat als wij je konden helpen deden we dat direct! je emotie en beredenering is zeker te begrijpen!
Er een wettelijke verplichting is
Vodafone is verplicht om bepaalde gegevens van klanten voor een beperkte tijd te bewaren in het kader van opsporing. Het gaat dan om gegevens over je bel- en browse-gedrag (wie heeft contact met wie en wanneer). Als de wettelijke bewaartermijn is verlopen, wordt deze informatie vernietigd. Voor belgegevens is dat na twaalf maanden en voor internetgegevens na zes maanden.
Wanneer je naar het alarmnummer 112 belt, dan wordt het telefoonnummer en de locatie van je telefoon altijd meegezonden naar de 112 telefooncentrale, ook als jij je nummerweergave hebt laten blokkeren.
Vodafone is bij wet verplicht om bij het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP) aan te melden welke gegevens we van je verwerken. Een overzicht met de verwerkingen van persoonsgegevens die Vodafone heeft aangemeld, kun je ook vinden op de site van het CBP
https://www.vodafone.nl/over-deze-website/privacy-en-disclaimer.shtmlDe politie kan deze gegevens opvragen voor onderzoek.Alleen op bevel van justitie of met jouw uitdrukkelijke toestemming kunnen wij de inhoud bekijken. Een gerechtelijk bevel komt er alleen in het geval van criminele activiteiten. Binnen Vodafone zijn slechts twee (door de AIVD gescreende) mensen gerechtigd om de verzoeken van justitie in behandeling te nemen.
Ik wens jullie heel veel kracht & sterkte toe!