femket

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verwijderen whatsapp geschiedenis

Sindskort geeft mijn bb de volgende error: Fout: sqlite error (delete chat history): net.rim.device.api.database Database exception: database disk image is malformed.
 
Als ik mn whatsapp gesprekken verwijder komen ze na een tijdje gewoon weer terug. In whatsapp gesprekken komt ook regelmatig de melding dat de gespreksgeschiedenis uitgeschakeld is omdat er geen mediakaart aanwezig is. Een uur later kan er weer staan dat de geschiedenis is ingeschakeld. Ik snap er niks van dus hoop dat iemand kan vertellen hoe ik dit kan oplossen... heb al wel een nieuwe versie van whatsapp gedownload maar dat heeft niks geholpen.
4 Reacties 4
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Femket,

Dat is inderdaad vervelend. Je geeft aan dat de error vanuit de mediakaart gegeven wordt. Maak je ook gebruik van een mediakaart in je toestel ? Zo ja heb je deze dan ook al een keer uit het toestel gehaald en opnieuw geplaatst. Laat me even wat weten dan gaan we onderzoeken of er een oplossing is voor dit probleem 🙂

Groet - Kind regards,

Maurice
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL
Standing by,
femket
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Maurice,
 
Ja er zit een losse mediakaart in en die heb ik eruit gehaald en opnieuw erin gedaan, heeft weinig geholpen. De errormelding is trouwens te zien bij 'instellingen' en dan 'mediainstellingen'. Bij gespreksgeschiedenis staat de melding eronder. Dat er geen mediakaart aanwezig is, wordt regelmatig tijdens whatsapp gesprekken getoond.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Hoi Femket,
 
heb je al eens even een ader mediakaartje geprobeerd om te zien of de foutmelding dan wegblijft?
femket
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
 
Nee, ik heb niet een extra mediakaartje liggen. Ook zou dat betekenen dat ik alles kwijt ben wat er op die van mij staat... kan dit niet anders verholpen worden?
 
Mvg
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic