davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

Verwijderen profiel Vodafone Forum

Na een tijd te hebben gezocht en niet kunnen vinden de vraag hoe ik mijn prfiel alhier kan verwijderen?
9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Is volgens mij ook niet mogelijk alleen moderators kunnen accounts verwijderen.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hi guys!

Thanks voor de input! Het klopt wat @SamsungExpert zegt. Het is op dit moment niet mogelijk om je account zelf te verwijderen via je instellingen, dit kan een moderator voor je doen. Dit is tot op heden nog nooit mogelijk geweest, dus voor 'de grote verbouwing' ook niet;).

Uiteraard ga ik wel bekijken of en wát we hiermee kunnen. Op het moment dat we dit mogelijk gaan maken zal ik terugkoppeling geven.

@Poita Wil je ons gaan verlaten?:( Dat zou ik erg jammer vinden. Uiteraard is dit je eigen keuze, dus mocht je dit echt willen neem dan even contact op met een van de moderators of mijzelf via een privébericht. En ik ben ook wel benieuwd wat je van de 'grote verbouwing' vindt:).
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Probleem met het verwijderen van een forum-profiel is wel dat er een gatenkaas in de discussies ontstaan. Nu heeft Poita al een tijd niet meer gepost. Dus het zal dan vooral om oudere topics gaan. Maar het kan problemen geven indien Poita het correcte antwoord had gegeven in een topic. En dit antwoord verwijderd wordt met het gehele profiel.

Niet meer inloggen en niet meer reageren op dit Forum houdt automatisch in dat al je antwoorden naar de achtergrond "in het grote NIETS" verdwijnen. Maar toch vindbaar blijven voor wie naar antwoorden zoekt.

Wel iets om mee te nemen in de overwegingen om een Forum-identiteit definitief te verwijderen naar "Het Grote NIETS".

Overigens mijn complimenten voor @Annabelle en de Nieuwe Forum-omgeving. Dat wel verdacht veel lijkt op het eForum van Vodafone UK. Goed voorbeeld doet volgen.

Succes!

Netwerker
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
 
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
 
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hi guys,

Ik heb deze optie laten aangezetten! Onder je instellingen vind je nu een knopje 'Sluit account' terug. Mocht je je account dus willen verwijderen, is dat vanaf nu mogelijk:)

PS. De posts van degene die zijn account verwijderd heeft blijven gewoon staan. De gebruikersnaam zal in dat geval vervangen worden door 'verwijderde account'.
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
 
Anonymous
Niet van toepassing
Ja nu kan dat 😄
martingaus

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas belooft Voda veel maar er is na afsluiten weinig mogelijk. Konden mijn kids voorheen hun eigen verbruik bekijken kan dit niet meer met hun eigen Myvoda. Voorheen met alleen mob nr ging dit wel. Nu moet men met email adres en dan staan ineens beide nrs op mijn account gekoppeld. Ik moet dan volgens de helpdesk onder myvoda de accounts van mijn kids verwijderen en kan deze daarna toevoegen aan hun eigen Myvoda. Nu is het dus niet mogelijk om een account in myvoda te verwijderen. Dus nu moeten ze met mijn id inloggen om hun te goed te bekijken. Ook was na afsluiten ( kids
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic