Johanb

Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Verschil bestaande en nieuwe klant bij verlengen.. mis ik iets?

Aangezien de klantenservice gesloten is stel ik mijn vraag hier even..

Ik mag vanaf vandaag mijn abonnement verlengen.
Nu had ik de afgelopen paar dagen al een aanbieding gezien met de Iphone 5s. Hierbij zou je dan voor 62 euro aan accesoires krijgen.

Nu log ik vandaag in om te verlengen en krijg als prachtig mooie aanbieding 2euro extra korting op mijn abonnement als vaste klantenkorting (altijd goed natuurlijk..), maar ineens zijn de accesoires weg.

Even een korte rekensom leert mij, 24 maanden maal 2 euro korting is 48euro korting, oftewel 14euro minder dan wanneer je nieuwe klant wordt.

Nu gaat het mij niet om die accesoires of die 14 euro, maar vind het vreemd dat Vodafone altijd aangeeft haar klanten te willen behouden terwijl je dus eigenlijk benadeeld wordt als blijvende klant.
3 Reacties 3
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Johanb
Eigenlijk is het een beetje appels met peren vergelijken op deze manier. De waarde van de accesoires is de verkoopwaarde. Als we dat vergelijken met cash korting, kan dat een vertekend beeld geven en zou je tot een verkeerde conclusie kunnen komen. We zijn er net zo trots op dat we als eerste provider géén verschil maken tussen nieuwe en bestaande klanten. Voor ons zijn ze allebei even belangrijk. Hopelijk kun je een wijze keuze maken (en je abonnement verlengen :p)

davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
-
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Poita ,
Leuk dat je reageert:p

Onze verlengingsaanbiedingen zijn niet altijd 100% zichtbaar, je moet er immers apart voor inloggen. Vaak toveren we nog iets uit een hoge hoed tijdens het verlengen van je abonnement. Soms verschillen de aanbiedingen qua opbouw (soms betaal je iets meer voor je toestel maar krijg je nog extra abonnementskosten of omgekeerd) maar onder de streep, hebben we de verschillen echt grotendeels weggepoetst.
Voor bestaande klanten gaan we ver(der).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic