Roevra

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verschil afsluiten abonnement via Vodafone of Mobiel.nl?

Is er een verschil in abonnement bij Vodafone zelf en een Vodafone abonnement via Mobiel.nl?
Bij Mobiel.nl is het namelijk ruim €80,- GOEDKOPER dan via vodafone zelf!?

Ter vergelijk:
iPhone X 64Gb, 2-jarig Red abo 20Gb data p/mnd (Ziggo klant). Stel beide abo’s in op €50 p/mnd dan is bijbetaling Vodafone: €384,-
bijbetaling Mobiel.nl: €300,-

iPhone X 64Gb, 2-jarig Red abo 20Gb data p/mnd (Ziggo klant). Stel beide abo’s in op €61 p/mnd dan is bijbetaling
Vodafone: €120,-
Mobiel.nl: €39,-

Ik ben al jaren bij Vodafone en de Vodafone winkel zelf binnen gelopen ter verlenging, omdat ik had gedacht dat de zaak zelf de beste keus zou zijn maar door minimaal €80,- prijsverschil twijfel ik wel om bij Vodafone zelf te verlengen.

Graag terugkoppeling in deze, alvast bedankt....
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi Roevra
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Eigenlijk maakt het niets uit, je bent en blijft bij Vodafone maar dan via een tussen persoon. Mocht je dan iets willen regelen over je toestel, dan moet je altijd bij Mobiel.nl zijn. Maar verder gaat je abonnement gewoon bij Vodafone zoals je dit altijd al bent gewend. Zoals je zegt, het is een behoorlijk prijsverschil en zou toch zonden zijn 🙂

Dus voor je dagelijkse gebruik maakt het verder niets uit, je bent en blijft op het Vodafone netwerk.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi Roevra
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Eigenlijk maakt het niets uit, je bent en blijft bij Vodafone maar dan via een tussen persoon. Mocht je dan iets willen regelen over je toestel, dan moet je altijd bij Mobiel.nl zijn. Maar verder gaat je abonnement gewoon bij Vodafone zoals je dit altijd al bent gewend. Zoals je zegt, het is een behoorlijk prijsverschil en zou toch zonden zijn 🙂

Dus voor je dagelijkse gebruik maakt het verder niets uit, je bent en blijft op het Vodafone netwerk.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten & gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic