Galaxy20

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vernieuwde My Vodafone app niet handig

De My Vodafone app is aangepast, deze verandering is niet erg handig.
Ik heb zelf een abo en mijn kids hebben prepaid. Ik kon van ons allemaal in de app de tegoeden inzien en wanneer nodig gelijk opwaarderen. Alles in 1 app en 1 overzicht. Door het nieuwe aanmelden is het niet meer mogelijk om en mijn abo en de prepaid in 1 overzicht te hebben. Wat ik ook niet erg handig vind is dat ik met mijn abo wel alles gewoon ik kan zien, maar met de prepaid gegevens van mijn kinderen word ik doorgelinkt naar de site. Erg omslachtig allemaal. Ik weet dat ik niet de enige ben die de gegevens van de kids graag wil volgen. Dus gewoon de app weer terug naar zoals hij was. Inloggen met telefoon en alles in 1 overzicht.
Oh ja, dit probleem ook al gemeld via Facebook.
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Galaxy20

Ik kan me heel goed voorstellen dat je de gegevens van je eigen kinderen wilt inzien. De my vodafone app is inderdaad aangepast omdat alle prepaid nummers zijn overgezet naar het nieuwe systeem van de klantenservice. Of dit nog aangepast gaat worden durf ik je niet te zeggen. Wat je eventueel wel kan doen als workaround: als je ingelogt bent en op de website zit dan kun je de pagina opslaan op de begin pagina van de telefoon. Geef dan ook meteen aan dat het toestel het wachtwoord moet onthouden!
Mochten er veranderingen zijn dan kun je dit zien in het volgende topic: http://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/My-Vodafone-Prepaid-vernieuwd/m-p/249763#M6299

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Galaxy20 , is het nog gelukt met het advies van Steven-?
Galaxy20
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het advies niet opgevolgd. Ik vind dit veel te omslachtig. Een goede oplossing heb ik nog niet gevonden. Zat er wel aan te denken om naar een andere provider over te stappen, voor mijn kinderen dan, maar ook dat vind ik niet een goede oplossing. Ik kijk het nog even aan en blijf hopen dat de app weer snel aangepast gaat worden. Ik zag namelijk dat er meer prepaid gebruikers klaagden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic