RonaldB79

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlening.. Abonnement nog niet omgezet..

Ik heb mijn Vodafone abo verlengd met een overstap
Naar Vodafone red zakelijk. Ik heb sinds zaterdag mijn
Nieuwe telefoon maar het abonnement is nog steeds niet omgezet. Niet op my Vodafone en ook op het netwerk blijkbaar niet want ik heb geen 4g ontvangst terwijl ik dat op mijn iPad nu bijvoorbeeld wel heb!

Ik ben overgestapt van ondernemersbundel web naar Vodafone red.
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo Ronald,

Bij jouw kwestie gaat het om inzage en eventueel wijziging van persoonlijke gegevens. En abonnementsvorm.
Dat kan niet via het openbare Forum geregeld worden.
Dit Forum is een Community van Vodafone klanten voor Vodafone klanten.

Kwesties waarbij het gaat om inzage / mutatie van individuele gegevens kunnen worden voorgelegd aan de telefonische klantenservice van Vodafone via telefoonnummer 1201.

Of via Twitter via : @VodafoneNL

Of via de Vodafone Chat.

Voor dit Forum geldt dat vragen ook door vrijwillige, onafhankelijke Forum-leden te beantwoorden moeten zijn. Zonder inzage in persoonlijke gegevens.

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic