serqanxp

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging niet verwerkt

Eerste poging:

Op 13 juli 2015 heb ik mijn abonnement verlengd op myvodafone. Ik heb netjes een orderbevestiging ontvangen. Alles ok tot hier! Na twee weken te hebben gewacht had ik nog steeds geen mail ontvangen over de levering van mijn nieuwe toestel dus heb ik besloten om de klantenservice te bellen. De klantenservice kon mijn bestelling niet vinden in hun systeem, na meerdere malen doorverbonden te zijn zei een van d eklantenservice medewerker dat mijn bestelling verwerkt was in hun oude systeem tevens informeerde ze mij dat de toestel niet voorradig was dus heb ik op dat moment maar besloten om mijn bestelling te annuleren.

Tweede poging:

Op 24 augustus heb ik mijn abonnement nogmaals verlengd op myvodafone. Ik heb weer een orderbevestiging ontvangen maar weer geen email over de levering van mijn nieuwe toestel.
Ik bevind momenteel in het buitenland , en heb vanuit hier weer gebeld met de klantenservice.
En ja hoor ze konden mijn betselling weer niet vinden in het systeem. De klantenservice moest aardig wat minuten zoeken naar mijn bestelling( op instructie van mij dat het misschien weer in hun oude syteem is verwerkt), het duurde zo lang dat ik heb besloten om op te hangen omdat ik momenteel in het buitenland bevind en mijn telefoonkosten aardig oplopen hierdoor.

Ik en mijn vrouw zijn al jaren klant van vodafone, en ik betreur het zeer dat het verlengen van een abonnement zo ingewikkeld en moeizaam gaat.

Al vanaf juli probeer ik mijn abonnement te verlengen maar mijn bestelling wordt steeds niet verwerkt.

Als vodafone nie met een passende oplossing/compensatie komt ga ik helaas mijn abonnement opzeggen..

2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
serqanxp , via het forum kunnen we je hier helaas niet mee helpen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Zie ook onze huisregels. Ik zal dit topic sluiten en op een later moment verwijderen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic