MJ88

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging moest geannuleerd worden

Ik ben zaterdag naar de vodafonestore geweest om mijn abonnement te verlengen.
Ik wilde overstappen van een blackberry naar de iphone 4s.
Dit was geen probleem dus maakte alles in orde.
De verlenging was ingegaan en ik wilde mijn nieuwe telefoon afrekenen.
Bij de kassa kwam de medewerkster erachter dat ze de verkeerde telefoon had gepakt.
De telefoon die ik wilde was niet meer op voorraad, dus was ze genoodzaakt de verlenging te annuleren
Ik moest maar naar de belcompany gaan om te kijken of zij de telefoon wel op voorraad hadden.
Deze hadden ze nog wel, maar ik kon nog niet direct verlengen, omdat een annulering blijkbaar 5 dagen kan duren.( wat ik overigens erg vreemd vind, want wanneer er verlengt moet worden kan dit wel direct)
 
Ook kwam ik erachter dat ik geen bereik meer had op mijn eigen telefoon.
Volgens de medewerker van belcompany zou dit na een uurtje weer in orde zijn.
Ik heb daarn het hele weekend mijn telefoon niet kunnen bereiken.
Maandag direct terug gegaan naar de vodafonestore met mijn klacht.
Bleek mijn simkaart al niet meer te werken. Dus een nieuwe simkaart gekregen met daarop mijn oude abonnement.
Gevraagd of er nog iets gecompenseerd kon worden ivm het niet kunnen gebruiken van mijn telefoon voor 3 dagen.
Ik moest maar een klacht indienen,meer konden ze niet doen.
 
Nu wacht ik al sinds zaterdag totdat ik mijn abonnement alsnog te verlengen. Door een fout die is gemaakt in de winkel.
Is het normaal dat er verder geen compensatie tegenover staat?
Ook kan ik uit mijn rekening die voor november klaar staat om te betalen opmaken dat ik wel een deel van mijn nieuwe abonnement moet betalen. Word dit nog hersteld?
 
Kortom een hee gedoe voor 1 verlenging!
 
Groet MJ88
 
2 Reacties 2
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Ook ik heb een gedoe gehad betreft een online bestelling.
Ik zou zeggen, stuur een bericht naar vodafone via facebook betreft dit en zij lossen het op voor je, enige geduld is wel nodig aangezien het druk kan zijn
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi MJ88,

Je kan hiervoor inderdaad het beste even contact opnemen met de klantenservice.
http://www.vodafone.nl/klantenservice/
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic