Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,260Oplossingen
  • 1,698Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Web + Sms blox werkt niet ?? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal.Ik heb een probleemje met een blox. Op Woensdag heb ik een blox gekocht Web + Sms prepaid, Ik kreeg een sms je terug van vodafone dat hij geactiveerd is.Nouw ik ga gelijk op msn aanmeld...

Software Nokia Alleen-lezen Onopgelost

Ik weet niet zeker of deze vraag hier hoort maar ik hoop toch een antwoord te vinden. Onlangs heb ik een nieuwe Nokia E7 aangeschaft (uiteraard met Vodafone). Het is een prima telefoontje en doet alle...

ysmeets door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry bold 9900 na 3 maanden batterij kapot Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 3 maanden geleden een blackbery bold 9900 gekocht.Wat kleine probleempjes paar keer teruggeweest naar de winkel.Beeldscherm ging gewoon aan terwijl deze op toetsenblokkering stond.Wanneer de ba...

Foutmelding bij activeren Web + Sms blox Alleen-lezen Onopgelost

Hallo iedereen, Tijdens het activeren van mijn Web + Sms blox krijg ik een foutmelding, deze luid:"Vodafone info: Op je huidige tarief kun je deze Vodafone dienst niet aansluiten. Bel 1200 en vraag na...

bb 9700 valt steeds uit. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Heb een BB 9700 die steeds uitvalt als ik op internet ga, of wil pingen.. Van alles geprobeert en ten einde raad een bb 8520 gekocht om abbonnement tot sept. 2012 vol te maken. Valt deze ook st...

steffie20 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone.nl probleem aansluiten van blox Alleen-lezen Onopgelost

Hee, Ik heb net een nieuwe blackberry 9780 met abo gehaald..Maar ik wou ook zorgeloos sms blox aan doen lijk me heel handigwant ik sms heel veel maar ik heb al met 1200 en sms en via vodafone geprobee...

mail werkt niet meer sinds de update Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb altijd mijn mail perfect werkend gehad op mijn iphone TOT de nieuwe update...wat doe ik fout?Mijn inkomende server is mail.chello.nl (ben dus al heel lang klant)dan mijn gebruikersnaam en wwuit...

kamaron door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Iphone4s contacten Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb nu een iphone 4s gekregen. hoe zet ik de contacten van mijn android toestel (Nexus One) naar de Iphone 4s ?

Rooten HTC Nexus One Alleen-lezen Onopgelost

Hi, Ik weet dat VF geen ondersteuning biedt op het rooten van toestellen, dat vraag ik dus ook niet. Zelf gebruik ik de N1 al een tijdje ongeroot zonder problemen, echter er zijn wel een aantal zaken ...

NeznirV door Gedreven Liefhebber
  • 90 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 9 Likes

Sloom internet Alleen-lezen Onopgelost

Krijg ik vandag een mailtje van Vodafone dat het ze opvalt dat ik weinig van mn internet gebruik maak. Ik zit zoveel als mogelijk op draadloos internet, omdat het mobiele internet zo verschrikkelijk l...

Taede door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen Rotterdam Alexander? Alleen-lezen Onopgelost

Gisteren en vandaag heb ik problemen met het netwerk. Postcode 3068 AV (Rotterdam Alexander). Netwerk is bezet als ik probeer te bellen. Internet, SMS etc. is al helemaal niet mogelijk. Er is geen int...

Edith door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iPhone internet verbruik Alleen-lezen Onopgelost

Hoi allemaal, ik heb een vraag over mijn iphone 4 internet verbruik. Ik heb nu sinds 3 dagen een iPhone 4 aangeschaft bij een abbonement. Bij dat abbonement heb ik 1000 MB internet.Maar nu kijk ik bij...

Voicemail in buitenland? Alleen-lezen Onopgelost

Hey kort vraagje, hoe gaat dat precies met voicemail in het buitenland? Ik ben pas in Engeland geweest en ik kreeg via 1200 of de 1201 geen contact met de Voicemail. Kreeg meteen een verbinding fout.....

HarHar door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wel pingen, niet op andere internetservices Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een probleempje met mijn Blackberry. Ik kan namelijk niet op internet, als ik internet opstart staat er dat er iets fout is gegaan met het laden van de webpagina. Twitter op mijn blackbe...

Zappa door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen bereik Rijswijk Alleen-lezen Onopgelost

Er is op dit moment (7 december 16:35) geen bereik in Rijswijk op de hoek van de Visseringlaan en de Volmerlaan, dit duurt sinds de lunch (eerst gezien om 12:30). Ik kan alleen noodoproepen maken, gee...

Karen door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Web Blox prepaid: aan of niet? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb me verleden maand voor de nieuwe Web Blox aangemeld. Deze wordt automatisch verlengd, tenzij je je ervoor afmeldt of je te weinig beltegoed hebt.Afmelden gaat via My Vodafone, als het goed begr...

Floyd door Gedreven Meedenker
  • 28 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 1 Likes

Re: klantenservice Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Belachelijk dat jullie op de site een wachtrij van 1 minuut durven aan te geven, ik sta minstens 15 minuten in de wachtrij. Ik word met de dag bozer over de zaken van vodafone. Modbreak:Deze topic is ...

RK door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry torch 9800: touchscreen werkt slecht Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag is mijn 10 maanden oude via vodafone aangeschafte torch 9800 kuren gaan vertonen. Het scherm reageert op andere plaatsen dan dat het wordt aangeraakt. Resets, battery pulls niets helpt. Op int...

orionpax door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

activeren iphone 4s Alleen-lezen Onopgelost

hallo, ik heb net mijn iphone ontvangen incl microsim maar telkens als ik m wil activeren krijg ik de melding dat ik m moet ontkoppelen en een simkaart moet plaatsen. Ondertussen is mijn oude sim gebl...

eva door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sim-blokkering Alleen-lezen Opgelost

Beste mensen, Ik heb vandaag een nieuwe Vodafone Prepaid Simkaart gekocht. Nou kwam ik er al gauw genoeg achter dat ik een pincode nodig had, maar nou was er één probleem, die had ik niet. Nu heb ik 3...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen