buccs69

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abonnement

Op 15 augustus 2013 loopt mijn huidige abonnement af. Als ik via MyVodafone naar mijn verlengingsopties kijk, krijg ik alleen maar de keus uit de verschillende RED-abonnementen (en geen B/S/W).

Moet ik daaruit afleiden dat ik verplicht ben een RED te gaan te nemen bij verlenging, terwijl ik daar geen behoefte aan heb? Zo ja, dan ben ik dus genoodzaakt Vodafone te verlaten ...
2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi Buccs69,

Allereerst welkom op het forum! Fijn dat je ons hebt weten te vinden om je vraag beantwoord te krijgen. Wij of de andere forum-gebruikers kunnen je vast verder helpen.

We hebben sinds kort onze abonnement veranderd en de nieuwe Red varianten geintroduceerd. Daarnaast zijn er ook nog 2 mogelijkheden om een Bel + Sms + Web abonnement uit te kiezen. Kijk voor meer informatie op de volgende pagina: http://voda.fo/ne/ydwfl.

Vreemd dat jij deze keuze niet krijgt via je My Vodafone account. Je kunt eventueel ook even bellen met onze collega's via 0800-0560.
buccs69
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als je probeert te verlengen via MyVodafone biedt hij alleen RED-abonnementen aan ... het is toch echt waar (en ik vermoed dat jullie dat best weten)! Als ik uitlog, biedt hij mij wel de mogelijkheid voor het combineren van de high-end toestellen met een goedkoop BSW-abonnement. Voelt een beetje als "sturen" van bestaande klanten naar het (te) dure RED.

En het voordeel van RED zie ik niet. Voor het grootste deel van de tijd zit ik toch op een WiFi-netwerk thuis of bij vrienden. Bovendien geeft de dekkingskaart al aan dat van de maximale 28 Mbps in de praktijk tussen de 4 en 8 gehaald wordt. De extra minuten gebruik ik niet en SMS-en is toch echt behoorlijk achterhaald, dus dat onbeperkt SMS-en stelt in mijn ogen niet veel voor. En daar hangt dus een extra prijskaartje van circa 150 euro (over de contractstermijn van twee jaar).

Misschien ga ik wel bellen naar de verkoopafdeling, maar ik vind het wel vreemd dat dat uberhaupt nodig is om achter mijn opties te komen. Ik ga eerst even rustig naar de concurrentie kijken en vergelijken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic