Debbie

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abonnement

Dag,

Mijn abonnement loopt tot 14 februari 2014. Volgens de informatie op de site kun je 4 maanden voor de tijd verlengen. Maar wanneer ik op verlengen abonnement klik, krijg ik foutmelding dat ik niet online kan verlengen en dat verlengen pas kan vanaf 4 maanden voor einde abonnement.

Doe ik iets fout, of omdat het pas net 4 maanden voor de tijd is, werkt het online nog niet?

Alvast bedankt.
7 Reacties 7
Debbie
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Excuses, ik lees net dat meerdere mensen dit probleem hebben.
Sorry voor het ongemak.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Hey Debbie,

Is dit je eerste abonnenent bij Vodafone of heb je al eens eerder verlengd?
Ook zou het kunnen zijn dat je nieuwe rekening bijvoorbeeld al is aangemaakt. Dan heb je systeem technisch, een openstaande rekening en kan je nog niet verlengen.
Welke foutmelding krijg je?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi Debbie, dit probleem is inderdaad bij ons bekend. Kun je me even een privébericht sturen met je volledige naam en 06-nummer. Dan kunnen we het verder meenemen in het onderzoek. Ik raad je in ieder geval aan voor een passend aanbod contact met 0800-0560 op te nemen. Ik hoor het graag van je!
alysha

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem.
Mijn abbonement loopt 16 febr 2014 af.
Eindelijk is het nu 16okt en lukt het nog steeds niet.

Ook een mail sturen lukt niet omdat hij het oude emailadres van mijn ouders dan opgeeft dat ik al jaren terug gewijzigd heb...
Echt heel handig.


Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo Alysha, wacht het nog even een paar dagen af. Het is vandaag inderdaad 4 maanden voor je einddatum. Echter kan het soms een paar dagen duren voordat dit mogelijk is. Indien het na een week nog niet werkt kun je me een privébericht sturen met je 06-nummer en volledige naam. Dan voeg ik je nummer ook toe aan het onderzoek. Met betrekking tot het wijzigen van je e-mailadres kun je contact opnemen met onze klantenservice.
timvangessel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb hetzelfde probleem. Mijn abo loopt ook af op 14 februari 2014 en die zou ik dus al moeten kunnen verlengen!
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi timvangessel,

Lukt het inmiddels wel om online te verlengen? Mocht het niet lukken dan kun je ook altijd even contact opnemen met onze verkoopafdeling: 0800-0560.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic