ferdikoopman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Smartphone World Bundel

Hallo allemaal,

Momenteel ben ik voor stage 5 maanden op het zonnige Curaçao. Op dag van aankomst kreeg ik zoals gebruikelijk van Vodafone een smsje met de kosten van SMS/Bellen/Internetten op Curaçao. Een maand later kreeg ik echter een vergelijkbaar berichtje met daarin iets andere tarieven, waarin stond dat ik aangemeld was voor de Smartphone World Bundel. Ik heb echter nooit iets geactiveerd....

Wat betekent dit nu precies?

Groeten,

Ferdi
1 Reactie 1
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi ferdikoopman,

Welkom op ons forum!

Met de smartphone bundels ontvang je extra datategoed voor nationaal of internationaal gebruik. Je kunt kiezen uit verschillende bundels. Voor meer informatie over onze buitenland bundels zie: http://voda.fo/ne/xzjoz

Deze bundels worden echter niet automatisch geactiveerd. Het is dus vreemd als jij de bundel zelf niet geactiveerd hebt, maar toch een bevestiging hebt gekregen per sms. Zou je het eens kunnen nakijken via My Vodafone? Als het niet lukt, dan kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice (kan ook via Twitter en Facebook). Mijn collega's controleren dan in onze systemen welke bundel er is aangesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic