Bas71

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abonnement wijzigen

Hallo,
Gisteren contact gehad met afdeling loyalty omdat mijn abonnement nog niet binnen de 4 maanden is en toch mijn abonnement mogen verlengen, helemaal super. Samsung galaxy s7 met Red c voor €46 en een eenmalige bijbetaling van €100,24 besteld. Nu zie ik op de site dat ik voor hetzelfde maandbedrag en dezelfde eenmalige bijbetaling van €100,24 ook de Samsung galaxy s7 edge kan krijgen. Enige verschil is dat ik dan niet onbeperkt kan bellen, maar 150 minuten heb (smart L abonnement).Voor mij geen probleem Dit is mij niet verteld tijdens ons gesprek. Hoe kan ik mijn bestelling veranderen? Vandaag niemand bereikbaar, ben bang dat het morgen te laat is.....
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Bas71 , voor het wijzigen van jouw bestelling kun je inderdaad het beste telefonisch contact opnemen zoals Samsungexpert aangeeft. We zullen dit topic dan ook binnenkort sluiten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Bepaalde afdelingen zijn in het weekend niet bereikbaar. We kunnen geen wijzingen maken via het forum, de enigste optie is om met de klantenservice te spreken dat kan via meerdere kanalen zoals de live chat of Twitter.

Je bestelling zal trouwens waarschijnlijk pas de 1e volgende werkdag worden bereid, dit zou gaan om maandag dan. Je kunt het beste voordat je een nieuwe bestelling doet even op www.vodafone.nl/shop/ bekijken welke toestellen worden aangeboden, dan raak je niet in twijfel zoals nu.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Bas71 , voor het wijzigen van jouw bestelling kun je inderdaad het beste telefonisch contact opnemen zoals Samsungexpert aangeeft. We zullen dit topic dan ook binnenkort sluiten.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic