SheLim

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abonnement, nog geen iPhone 11 in huis

17-10 een verlenging van mijn abonnement aangevraagd incl. iPhone 11 (Bestelnummer ***).. deze zou binnen enkele dagen geleverd worden. Nu ruim een week verder en nog niets geleverd/ aangekondigd. De bevestiging van de verlenging in mijn mail ontvangen, echter blijft de status van de aanvraag in myvodafone staan op:

 

Ontvangen en in behandeling:

Uw aanvraag is momenteel in behandeling. Na goedkeuring wordt uw bestelling verder verwerkt.

 

Dat rijmt natuurlijk niet met hetgeen beloofd wordt… op voorraad + binnen enkele dagen in huis. We zijn nu al 10 dagen verder. Wat is hier aan de hand? En hoe kan dit doorbroken worden? Bewust de aanvraag toen gedaan en het huisadres aangegeven omdat ik voorzag toen aldaar te kunnen zijn. Aankomende week ziet dat er heel anders uit… dus ook de vraag hoe daarin flexibel opgetreden kan worden (werkadres?). 

 

Groeten, Sheryl

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi@SheLim 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Wij als klanten onder elkaar kunnen je hier niet mee helpen. Je zal moeten wachten op een medewerker van Vodafone, die kunnen je helpen. Zijn hier niet elke dag en moeten, als ze aanwezig zijn, alle berichten langs. Heb daarom even geduld en dan kunnen ze je helpen.

Anders zou je kunnen proberen contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen, of door een chat te starten. Misschien dat deze mensen ook even kunnen kijken wat er nu aan de hand is.

Succes in ieder geval en hoop dat het snel opgelost kan worden.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi@SheLim 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Wij als klanten onder elkaar kunnen je hier niet mee helpen. Je zal moeten wachten op een medewerker van Vodafone, die kunnen je helpen. Zijn hier niet elke dag en moeten, als ze aanwezig zijn, alle berichten langs. Heb daarom even geduld en dan kunnen ze je helpen.

Anders zou je kunnen proberen contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen, of door een chat te starten. Misschien dat deze mensen ook even kunnen kijken wat er nu aan de hand is.

Succes in ieder geval en hoop dat het snel opgelost kan worden.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes

Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice @SheLim ?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je nog een update voor ons @SheLim? Mocht er geen reactie komen, dan wordt het topic binnenkort gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic