Fremunt

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abbonnement

Mijn verlenging abonnement gaat vandaag in. Wanneer zie ik dat op in Vodafone app?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3008Posts
  • 871Oplossingen
  • 1028Likes

Hi @Impreza12
Ik had net de informatie bij Lycke opgevraagd en zag zojuist dat je mij ook al een privéberichtje had gestuurd! Ik zie dat er gisteren met betrekking tot je abonnement veel in werking is gezet en dat je abonnement is gemigreerd naar Start M. Zie je dit inmiddels ook terug in My Vodafone?

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Fremunt 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je je abonnement hebt laten verlengen. Het zichtbaar krijgen van deze, in je My Vodafone app, kan best een hele dag in beslag nemen. Sterker nog, het kan ook zijn dat je dit morgen pas ziet. Ik zou dus nog even geduld hebben en dan komt dat vanzelf wel goed. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Fremunt
Welkom op de Community van Vodafone. Leuk, om te lezen dat je weer voor ons gekozen hebt. Ik zie dat @Energieboy je al de juiste informatie heeft gegeven. Je abonnement wordt omgezet zodra je de einddatum van je huidige abonnement bereikt hebt. My Vodafone heeft altijd even nodig om te synchroniseren. Zeker, als er een aanpassing aan het abonnement plaats vindt. Is je abonnement inmiddels omgezet in My Vodafone?

Impreza12

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wanneer je abonnement voortijdig verlengd zou je toch meteen de wijzigingen in my Vodafone moeten zien, internet bundel zou nu hoger moeten zijn maar ik zie niks in My Vodafone?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik kijk even met je mee, @Impreza12. Wil je me je postcode, huisnummer, telefoonnummer en geboortedatum in een privébericht sturen? (niet hier in het topic, dan kan iedereen het inzien!) :-). 

Impreza12

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Lycke, 

 

Ik heb je dinsdag een PB gestuurd maar niks meer vernomen?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Misschien kunnen we beter @Cecilia er even bij halen. Die is volgens mij vandaag aan het werk en dan kan ze even met je mee kijken. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3008Posts
  • 871Oplossingen
  • 1028Likes

Hi @Impreza12
Ik had net de informatie bij Lycke opgevraagd en zag zojuist dat je mij ook al een privéberichtje had gestuurd! Ik zie dat er gisteren met betrekking tot je abonnement veel in werking is gezet en dat je abonnement is gemigreerd naar Start M. Zie je dit inmiddels ook terug in My Vodafone?

Impreza12

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klopt, is inmiddels opgelost.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic